  • 41. Data: 2018-05-01 13:34:53
    Temat: Re: Popularność kombi - regionalizacja
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 2018-05-01 o 11:36, J.F. pisze:

    > No tak, nie masz kombi, to nie znasz problemu "tyl zastawiony, nic nie
    > widac w lusterku" :-)

    Wystarczy kogoś w sedanie posadzić z tyłu pośrodku i też zasłania.

    MJ

  • 42. Data: 2018-05-01 15:48:40
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > 15 calowy monitor Daewoo w pudle nie wchodzil do lanosa :-)

    Dziwne, do mojego wszedł 17 calowy soniak w pudle.
    Na tylne siedzenia swobodnie wszedł 42 calowy TV, marki nie pamiętam,
    ale też w oryginalnym pudle. :-)

    Pozdrawiam

  • 43. Data: 2018-05-01 16:03:41
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-05-01 o 12:04, J.F. pisze:
    > Zapewne przeprowadzili badania rynkowe ... i nie masz racji :-)

    Bo ty tak piszesz ... i oczywiście masz we własnym mniemaniu rację.

    > Maserati powiadasz
    > https://en.wikipedia.org/wiki/Maserati_Bora
    > https://en.wikipedia.org/wiki/Maserati_Ghibli
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Maserati_MC12
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Maserati_Birdcage_75th
    >

    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Jaguar_X-Type
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Jaguar_F-Pace
    >

    > J.

    A maserati, puki co nie widziałem auta tej marki z garbem. Jeżeli już
    gdzieś jest, to jest to absolutna nisza, tak więc opinię o wyższości
    kombi nad limuzyną tej marki można sobie oprawić w ramki.

  • 44. Data: 2018-05-01 16:43:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 1 May 2018 16:03:41 +0200, Trybun napisał(a):

    > Bo ty tak piszesz ... i oczywiście masz we własnym mniemaniu rację.

    Moga ci sie podobac, lub nie podobac, i mnie nic do tego.

    Ale BMW i Daimler musza produkowac to, co sie ich klientom podoba :-)

    > A maserati, puki co nie widziałem auta tej marki z garbem. Jeżeli już
    > gdzieś jest, to jest to absolutna nisza,

    IMO to w ogole jest niszowa marka :-)

    > tak więc opinię o wyższości
    > kombi nad limuzyną tej marki można sobie oprawić w ramki.

    Quatroporte w kombi ponoc powstalo - 4 sztuki :-)

    A w ogole to teraz tak zrobili, zeby sie ta sedanowatosc nie rzucala w
    oczy.

    Jaguar natomiast sie kombi nie wstydzi
    https://jaguar.pl/xf-modele

    Widac marka podupadla i na klientow z prawdziwą klasą ich nie stac :-P

    J.

  • 45. Data: 2018-05-01 16:47:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 1 May 2018 15:48:40 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > Dziwne, do mojego wszedł 17 calowy soniak w pudle.

    Widac mial mniejsze pudlo :-)

    > Na tylne siedzenia swobodnie wszedł 42 calowy TV, marki nie pamiętam,
    > ale też w oryginalnym pudle. :-)

    Ale plaski, sprobowalbys klasyczny 20 czy 25 cali wsadzic.

    nie da sie ... a do malucha wejdzie :-)

    J.

  • 46. Data: 2018-05-01 18:01:01
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Mon, 30 Apr 2018 14:16:15 +0200, Marek S napisał(a):

    > Wszelkie odmiany z wycieraczką z tyłu :-)

    No ale w to wrzucasz ze trzy zupełnie inne rodzaje nadwozia pojazdów.

    - kombi - tzw. karawan
    - dwubryłowy hatchback - czyli te wszystkie typowe, zazwyczaj 5 drzwiowe
    samochody w których szyba tylna podnosi się razem z klapą bagażnika
    - jednobryłowy hachback - zazwyczaj 3 drzwiowe małe samochody typu Aygo czy
    inny Smart

    Co do porównywania między USA a Europą, to w USA po prostu niektóre
    hatchbacki nie mają z tyłu wycieraczki (nie wiem jak kombi).
    Więc klasyfikowanie typów nadwozia po wycieraczce, to raczej słaby pomysł.

  • 47. Data: 2018-05-01 19:37:38
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-05-01 o 16:47, J.F. pisze:

    > Widac mial mniejsze pudlo :-)

    Albo nie próbowałeś z tym daewoo na poważnie.

    > Ale plaski, sprobowalbys klasyczny 20 czy 25 cali wsadzic.
    >
    > nie da sie ... a do malucha wejdzie :-)

    Maluch miał duże drzwi, lanos faktycznie mniejsze.
    Ale jak ktoś pomyślał przy zakupie auta i zamiast sedana
    kupił hatchback to mu ten telewizor wszedł przez piąte
    drzwi. Trzeba było wcześniej tylne siedzenia złożyć.
    :-)

    Pozdrawiam

  • 48. Data: 2018-05-01 19:52:20
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 2018-05-01 o 19:37, RadoslawF pisze:

> [...]
    > kupił hatchback to mu ten telewizor wszedł przez piąte
    > drzwi. Trzeba było wcześniej tylne siedzenia złożyć.

    Do malucha wchodziła pralka. Tej samej pralki za nic nie dało się
    wepchać do 125p.

    MJ

  • 49. Data: 2018-05-01 20:07:27
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Sun, 29 Apr 2018 19:54:12 +0200, Marek S <p...@s...com> wrote:

    >Dodam jako ciekawostkę wyjaśnienie, że dodatkową zachętą do powyższego
    >pytania była moja niedawna rozmowa z gościem z USA, który to właśnie
    >zauważył na naszych ulicach. Skomentował: nie wiedziałem, że kombi się
    >jeszcze produkuje :-D
    Mhm ....
    https://spidersweb.pl/autoblog/ford-w-stanach-rezygn
    uje-z-sedanow-i-hatchbackow/
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 50. Data: 2018-05-01 20:36:00
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-05-01 o 19:52, Michal Jankowski pisze:

    > Do malucha wchodziła pralka. Tej samej pralki za nic nie dało się
    > wepchać do 125p.

    Ale do 125p kombi też wchodziła i to w dodatku do bagażnika
    a nie na miejsce po siedzeniach.
    Wniosek, zachwalane przez niektórych sedany są mało użytkowe.