    From: kk <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Popularność kombi - regionalizacja
    Date: Sun, 27 May 2018 12:27:34 +0200
    <pcems6$oc4$2@node2.news.atman.pl>
    <5af016f5$0$681$65785112@news.neostrada.pl>
    <pcppgd$pav$3@node2.news.atman.pl>
    <5af6f5a1$0$614$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <5af7e929$0$672$65785112@news.neostrada.pl>
    <pdhj0n$omt$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    <pdi4ha$a1a$1@node1.news.atman.pl> <pdlpkm$pbp$1@news.icm.edu.pl>
    <pdpu25$1oi$1@node2.news.atman.pl>

    W dniu 2018-05-19 o 21:31, Axel pisze:

    > Nie, miałem wcześniej. I trudno uznać, że Nubira to duży samochód.

    Przy Twizy, którym można rozwiązać swoje potrzeby transportowe to gigant.

    > To widać. A wystarczy przeczytać kilka poprzednich postów, zanim się
    > skomentuje.

    No czytam. Dla mnie to pierdoły. Znam takich co rzeczywiście wożą
    samochodami lodówki itp, ale normalnie to margines i nie ma sensu na tej
    podstawie wybierać. A właśnie mi się przypomniało, że przywiozłem kiedyś
    lodówkę Tigrą A :-) No jakąś niezbyt dużą lodówkę, ale ... nie
    rozważałbym czy Tigra nadaje się do wożenia lodówek bo to bez sensu.
    Kupiłem bo ładna była. Teraz też mam samochód, który mi się po prostu
    podobał. Rozumiem, że jak ktoś ma rodzinę to takiego samochodu nie kupi,
    ale też nie będzie dobierał samochodu do wożenia lodówki.