  • Data: 2018-05-28 21:40:47
    Temat: Re: Popularność kombi - regionalizacja
    Od: "Axel" <n...@s...mu> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." wrote in message news:5b0bdbf4$0$31359$65785112@news.neostrada.pl...
    > Ale zeby golfa czy astre nazywac "family car" ... to z biedy :-)

    Nie wiem, jak golf, ale nowa Astra kombi to naprawdę duży samochód.

    >No i producenci tez troche winni - taki np opel Zafira - tzw minivan,
    >7-osobowy, a na podwoziu astry.
    >W astrze 4 osoby sie ciezko mieszcza, a co dopiero 7.
    >Jakby nie mieli vectry czy omegi ...

    Po pierwsze - w minivanach siedzi się wyżej, więc siłą rzeczy wygodniej się
    siedzi przy tej samej odległości między kanapą i fotelami. Po drugie - chyba
    dawno nie siedziałeś w Astrze. Po trzecie - dodatkowe fotele raczej dla
    dzieci, albo na krótki dystans - wygodnie to dopiero w Espace ;-P (nawet
    Peugeot 5008 poprzedniej wersji, który jest długi i ma duży bagażnik -
    nominalnie 800 l, fotele w trzecim rzędzie ma raczej dla dzieci).

    > te suvy czesto maja bagaznik taki sobie.

    Europejskie małe suvy - zwykle 400-450l. Ale to do zasłonki, więc w razie
    czego można trochę więcej zapakować. Tak jak w kombi.

    --
    Axel