eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPopularność kombi - regionalizacja › Re: Popularność kombi - regionalizacja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!news.mixmin.net!border2.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed
    .neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.
    neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Popularność kombi - regionalizacja
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <pc50sh$1ij$1@node2.news.atman.pl> <pc56ts$6vf$2@node2.news.atman.pl>
    <5ae6f6ba$0$672$65785112@news.neostrada.pl>
    <pc7l9j$paa$2@node1.news.atman.pl>
    <5ae81eaa$0$691$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@4...net>
    <5ae87374$0$673$65785112@news.neostrada.pl>
    <10610t9a2fsk7$.q5s8c8zl4uk.dlg@40tude.net>
    <5ae990d2$0$679$65785112@news.neostrada.pl>
    <pce7ga$al2$3@node2.news.atman.pl>
    <5aeacf36$0$31351$65785112@news.neostrada.pl>
    <pcems6$oc4$2@node2.news.atman.pl>
    From: Trybun <c...@j...ru>
    Date: Mon, 7 May 2018 11:07:25 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:52.0) Gecko/20100101 Thunderbird/52.7.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <pcems6$oc4$2@node2.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Content-Language: pl
    Lines: 47
    Message-ID: <5af016f5$0$681$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 188.33.188.132
    X-Trace: 1525683957 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 681 188.33.188.132:1533
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2630865
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2018-05-03 o 12:04, Cavallino pisze:
    > W dniu 03-05-2018 o 10:59, Trybun pisze:
    >> W dniu 2018-05-03 o 07:42, Cavallino pisze:
    >>> W dniu 02-05-2018 o 12:21, Trybun pisze:
    >>>
    >>>>> Ale BMW i Daimler musza produkowac to, co sie ich klientom podoba :-)
    >>>>
    >>>> Nie, nie mogą się podobać. Garb w aucie na pewno nie służy urodzie.
    >>>
    >>> Przestań pieprzyć jak potłuczony, garb to nie wyznacznik hatchbacka,
    >>> tylko coś dokładnie odwrotnego.
    >>>
    >>> Chcieli zrobić z hatchbacka/suva coś na kształt podwyższonego coupe,
    >>> więc im pokraka wyszła.
    >>> Właśnie dlatego, że odeszli od jedynie słusznej bryły na rzecz nie
    >>> wiadomo czego.
    >>>
    >>> Hatchbacki też mają i o nich mówimy.
    >>
    >>
    >> Mowa o kombi. Hatchback to auto nie do kogoś kto potrzebuje auta z
    >> bagażnikiem.
    >
    > Są jeszcze lifbacki.
    > Zazwyczaj posiadają takie same lub większe kufry od bezsensownych
    > sedanów, a możliwościami przewozowymi biją je na głowę.
    >
    > Octavia najlepszym przykładem.

    Dużo bliżej liftbackowi do sedana niż do kombi czy hatchbacka, niektóre
    nawet trudne do odróżnienia, np wielu ludzi sądzi że Cytryna C5 to
    klasyczny sedan, a tymczasem jest to liftback... A i o samej jego
    wyższości nad klasycznym sedanem nie jestem przekonany. Większy
    bagażnik, - z czego ta opinia, bardziej konfigurowalny - bo ja wiem,
    taka samą lodówkę przewiezie też w sedanie.

    >
    >> Wygląd SUWów jestem w stanie zaakceptować, o ile to będą pierwsze
    >> wersje np Kii Sportage, Toyot RAW4, stary i nowy model Dacii Dustera
    >> itp.
    >
    > To tu się zgadzamy.

    Ale jak rozumiem jesteś pod wielkim wrażeniem "finezyjnej" urody Audi z
    serii QT?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: