    Subject: Re: Popularność kombi - regionalizacja
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Trybun <c...@j...ru>
    Date: Mon, 30 Apr 2018 13:00:12 +0200

    W dniu 2018-04-29 o 21:37, Cavallino pisze:

    > Badziewnymi sedanami nikt normalny nie jeździ, a pickupów zazwyczaj
    > nie potrzeba, jeśli ktoś gospodarstwa rolnego nie ma.
    > Hatchbacki czy kombi są dużo praktyczniejsze.

    Badziewne to wszystko jest badziewne. A Sedan jako taki ma swoją klasę,.
    Kombi jakie by nie było to szkarada którą jeździ tylko ten co musi.
    Potrzebuję auta do którego spokojnie mogę zapakować wędki, hatchbacki,
    minivany (mijkroskopijne pojazdy z wagą około 1.5 tony u najmniejszych,
    że o mikrobagażniczkach nie wspomnę) mają być alternatywą dla czegoś  w
    rodzaju Toyoty Camry czy Opla Vectry, albo dla Łady Vesty sedan?