  • Data: 2011-06-27 22:34:33
    Temat: Re: Poplyneli, pojechali, zatrzymali
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-06-27 22:30, Maciek pisze:

    > To prawda, pijaczki sa na drugim miejscu. Na pierwszym jest przecietny Jan
    > "Ja-Jestem-Mistrzem-Kierownicy" Kowalski. Jezdzic nie umie, ale
    > zapierdziela ile fabryka dala. Dopoki go sytuacja nie przerosnie - np. jak
    > z naprzeciwka nadleci podobny dzygit.

    Większość przyczyn to jednak drogi, które nie wybaczają błędów.
    Możesz być
    Ja-Jestem-Wykurwiście-Przepisowo-Jeżdżący-Zenek-Żąda
    jący-Kary-Śmierci-Dla-Kmiotów-Przekraczających-Prędk
    ość
    a zabije cie 70 letni dziadek, któremu noga na podporządkowanej
    ze sprzęgła ześlizgnie.

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!