    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ponad prawem
    Date: Tue, 8 Nov 2016 17:28:39 +0100

    Użytkownik "szerszen" napisał w wiadomości
    >Mnie zastanawia co innego, jak to się stało, że obaj mają uszkodzenia
    >po prawych stronach, biorąc pod uwagę fakt, że stłuczka miała miejsce
    >jak radiowóz zjeżdżał z ronda, a bus wjeżdżał na nie. :)

    a) radiowoz jechal "pod prad",
    b) "Znajdujący się na rondzie, poruszający się od strony ulicy
    Kościuszki kierowca busa, nie zauważył jadącego pojazdu na sygnałach,
    wyjechał zza pojazdów które się zatrzymały aby przepuścić pojazd
    uprzywilejowany, uderzając w opuszczający już rondo radiowóz"

    wychodzi mi na to, ze radiowoz jechal pod prad, samochody na rondzie
    zjechaly ku srodkowi, bus jechal po rondzie , chcial zjechac i
    przywalil.

    A to takie rondo
    https://goo.gl/maps/hm4rGkpzgQE2

    Radiowoz jechal "prosto" od Chramcowki, bus jechal od Kosciuszki,
    rondo tam szerokie, jak chcial ominac "korek na lewym pasie", inne
    samochody widok mu zasloniły ... moglo sie zdarzyc, ale gluchy musial
    byc, i moze troche slepy tez.

    J.