  • Data: 2010-06-17 21:24:13
    Temat: Re: Pomysł na laptopa do kupienia
    Od: Jasko Bartnik <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 17 Cze, 23:05, Kuba <q...@o...pl> wrote:

    > A c Ci w Snow Leopardzie przera a? Brak gier?
    > We wrze niu b dzie 3 lata jak OSX u ywam i nie wyobra am sobie powrotu
    > do Windows...
    > ;)

    Nie tam - czasem jakiegoś "flasha" pomęczę z nudów. A Leopard mnie
    najzwyczajniej przeraża - już chociażby dlatego, że moja uczelnia nie
    udostępnia Matlaba na ten system, a to moje główne narzędzie pracy.
    Już wystarczył mi szok, że wraz z uaktualnieniem do Windows 7 zniknął
    jeden z moich toolboxów do UDP.

    > Przyst pna cena to szerokie poj cie...
    > ;)

    Prawda. Ale chodziło mi o znalezienie jakiegoś złotego środka, bo
    najmocniejsze MacBook-i to wydatek ponad 10 tys. złotych, a to już
    mocno przekracza mój budżet :) Wystarczyłby ten zwykły Air za "trzy z
    kawałkiem", gdyby trzymał baterię tyle co Pro i miał jego procesor.

    > Oczywi cie je li 13tka jest zbyt ma a masz 15tk , ale i cena odpowiednio
    > wy sza.

    Właśnie 13" wydaje się być optymalne - akurat nadaje się do walnięcia
    się wieczorem na kanapie. Mac to tylko propozycja, bo to - do niedawna
    - jedyny mocny komputer z żywotną baterią, który znałem :) Teraz mam
    chrapkę na Acer-a 3820TG.