  • 11. Data: 2012-02-16 11:36:40
    Temat: Re: Pompa wody - jak to rozebrać?
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/16/2012 12:33 PM, Marcin N wrote:

    > Chwila, tysiak za ten kawał żelastwa ze zdjęcia? Kurczę...

    Ano ale to polskie ASO. W stanach do dostania za $150. Ale za tą kwotę
    kupię 5 używek, żebym miał zmieniać co rok to mam na 5 lat.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 12. Data: 2012-02-16 19:17:01
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/15/2012 11:46 PM, AZ wrote:

    > Jak bedę miał chwilę to z ciekawości zdejmę wirnik kątówką i zobaczę jak
    > to jest zrobione. Pod wirnikiem widać chyba simmering.

    No to wirnik zdjąłem, pod nim było jakieś dziwne uszczelnienie typu
    zagumowana sprężyna a w środku to wygląda na zaprasowane albo coś, także
    nic typowego w postaci simmering-łożysko(a)-simmering więc tak czy siak
    wymiana.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 13. Data: 2012-02-17 07:22:21
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    AZ napisał(a):
> [...]
    > zagumowana sprężyna a w środku to wygląda na zaprasowane albo coś, także
    > nic typowego w postaci simmering-łożysko(a)-simmering więc tak czy siak

    No to wujek szwagra kolegi niech kase szykuje jak chce jezdzic.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 14. Data: 2012-02-17 08:12:27
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    > No to wujek szwagra kolegi niech kase szykuje jak chce jezdzic.

    :)

    Przy okazji niech się tak nie pochyla na zewnątrz zakrętu przy
    dokręcaniu śrub.

  • 15. Data: 2012-02-17 08:46:19
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/17/2012 08:22 AM, Kamil Nowak 'Amil' wrote:

    > No to wujek szwagra kolegi niech kase szykuje jak chce jezdzic.

    No już go poinformowałem.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 16. Data: 2012-02-17 09:27:17
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/17/2012 09:12 AM, Marcin N wrote:

    > Przy okazji niech się tak nie pochyla na zewnątrz zakrętu przy
    > dokręcaniu śrub.

    Jak zmodernizują tor w Bydgoszczy to pokażesz swoją pozycję?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 17. Data: 2012-02-17 09:28:11
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-02-17 10:27, AZ pisze:

    > Jak zmodernizują tor w Bydgoszczy to pokażesz swoją pozycję?

    Chętnie. Chętnie Cię poznam osobiście.

  • 18. Data: 2012-02-17 09:30:44
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/17/2012 10:28 AM, Marcin N wrote:

    > Chętnie. Chętnie Cię poznam osobiście.

    Ale ja wolę kobiety.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 19. Data: 2012-02-17 10:00:22
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-02-17 10:30, AZ pisze:

    > Ale ja wolę kobiety.

    Czyli jednak cykor?

  • 20. Data: 2012-02-17 10:05:10
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/17/2012 11:00 AM, Marcin N wrote:

    > Czyli jednak cykor?

    No, nogi mam jak z waty i serce podchodzi mi do gardła gdy na preclu
    pojawia się wiadomość od Ciebie.

    No ale jak już rzuciłeś rękawicę to daj cynk jak już będzie można tam
    jeździć a w międzyczasie wpadnij do Lublina bo pewno będzie można
    szybciej tam pojeździć niż w tej Bydgoszczy.

    --
    Artur
    ZZR 1200