  • 21. Data: 2012-02-17 10:08:00
    Temat: Re: Pompa wody - jak to rozebrać?
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    AZ napisał(a):
    > No już go poinformowałem.

    Pozdrow go od nas i powiedz zeby se moze GS pincet kupil, co?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 22. Data: 2012-02-17 10:08:55
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-02-17 11:05, AZ pisze:

    > No, nogi mam jak z waty i serce podchodzi mi do gardła gdy na preclu
    > pojawia się wiadomość od Ciebie.

    Tak trzymaj. ;)

    > No ale jak już rzuciłeś rękawicę to daj cynk jak już będzie można tam
    > jeździć a w międzyczasie wpadnij do Lublina bo pewno będzie można
    > szybciej tam pojeździć niż w tej Bydgoszczy.

    Lublin to ponad 500 km ode mnie. Ja z Trójmiasta jestem.

    Z tą rękawicą to się tak nie zapędzaj. Ja mam turystyczny motór z
    niebieskimi zaciskami hamulców.

  • 23. Data: 2012-02-17 10:12:00
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/17/2012 11:08 AM, Kamil Nowak 'Amil' wrote:

    > Pozdrow go od nas i powiedz zeby se moze GS pincet kupil, co?

    Pozdrowiłem - też wasz pozdrawia i dziękuje za pomoc. Mówi, że jak
    Suzuki to tylko gixxer.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 24. Data: 2012-02-17 10:14:29
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/17/2012 11:08 AM, Marcin N wrote:

    > Lublin to ponad 500 km ode mnie. Ja z Trójmiasta jestem.

    A ja do Bydgoszczy czysta. Dasz radę, może z Piotrkiem Klimkiem zgadaj
    się - do Nowodworu dał radę wpaść.

    > Z tą rękawicą to się tak nie zapędzaj. Ja mam turystyczny motór z
    > niebieskimi zaciskami hamulców.

    No a ja mam superlekkiego supersportowego superprzecinaka...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 25. Data: 2012-02-17 10:22:07
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/17/2012 11:12 AM, AZ wrote:

    > Pozdrowiłem - też wasz pozdrawia i dziękuje za pomoc. Mówi, że jak
    > Suzuki to tylko gixxer.

    PS. Dobrze, że mam Kawasaki i takich problemów nie mam!

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 26. Data: 2012-02-17 10:30:45
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-02-17 11:14, AZ pisze:

    > A ja do Bydgoszczy czysta. Dasz radę, może z Piotrkiem Klimkiem zgadaj
    > się - do Nowodworu dał radę wpaść.

    Klimek to asior jest. Pokazywał mi kiedyś na parkingu, że da się zamknąć
    opony w moim GS500. Równy chłop. No i ma prawidłową pozycję w zakręcie.

  • 27. Data: 2012-02-17 10:31:23
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Fri, 17 Feb 2012 11:14:29 +0100) ktos podajacy sie za AZ
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > A ja do Bydgoszczy czysta. Dasz radę, może z Piotrkiem Klimkiem zgadaj
    > się - do Nowodworu dał radę wpaść.

    Dalem, ale wiecej nie podaje :) Poznan jest blizej a w tym roku bedzie 10
    razy SpeedDay. Wydaje mi sie, ze Poznan jest gdzies w polowie drogi. Ja
    sie wybieram na pierwszy SpeedDay w kwietniu na 2 dni.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 28. Data: 2012-02-17 10:34:05
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/17/2012 11:31 AM, Piotr Klimek wrote:

    > Dalem, ale wiecej nie podaje :) Poznan jest blizej a w tym roku bedzie 10
    > razy SpeedDay. Wydaje mi sie, ze Poznan jest gdzies w polowie drogi. Ja
    > sie wybieram na pierwszy SpeedDay w kwietniu na 2 dni.

    Chłopaki z Nowodworu organizują treningi w Kownie, też popatrz. Może warto?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 29. Data: 2012-02-17 10:34:18
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/17/2012 11:30 AM, Marcin N wrote:

    > Klimek to asior jest. Pokazywał mi kiedyś na parkingu, że da się zamknąć
    > opony w moim GS500. Równy chłop. No i ma prawidłową pozycję w zakręcie.

    No no, zamknąć opony w GS500, szacun! ;-)

    http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/30785
    5_174443575971478_100002175105741_389970_2109090239_
    n.jpg

    Zdjęcie z dedykacją dla Ciebie - przestaniesz jęczeć?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 30. Data: 2012-02-17 10:34:27
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Fri, 17 Feb 2012 11:30:45 +0100) ktos podajacy sie za Marcin N
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Klimek to asior jest. Pokazywał mi kiedyś na parkingu, że da się zamknąć
    > opony w moim GS500. Równy chłop. No i ma prawidłową pozycję w zakręcie.

    Przez ostatnie 12 tygodniu pracowalem nad pozycja w zakrecie w lidze
    PitBike i wypracowalem cos takiego:

    https://picasaweb.google.com/114323693805602457106/L
    iga_PitBike#5709652917162321394

    Ale nie wiem jak to sie ma do prawdziwych motocykli - sprawdze w Poznaniu
    :)