  • Data: 2012-02-17 10:34:27
    Temat: Re: Pompa wody - jak to rozebrać?
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia (Fri, 17 Feb 2012 11:30:45 +0100) ktos podajacy sie za Marcin N
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Klimek to asior jest. Pokazywał mi kiedyś na parkingu, że da się zamknąć
    > opony w moim GS500. Równy chłop. No i ma prawidłową pozycję w zakręcie.

    Przez ostatnie 12 tygodniu pracowalem nad pozycja w zakrecie w lidze
    PitBike i wypracowalem cos takiego:

    https://picasaweb.google.com/114323693805602457106/L
    iga_PitBike#5709652917162321394

    Ale nie wiem jak to sie ma do prawdziwych motocykli - sprawdze w Poznaniu
    :)

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/