  • Data: 2012-02-17 13:07:04
    Temat: Re: Pompa wody - jak to rozebrać?
    Od: Norbi <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-02-17 13:06, Piotr Klimek pisze:

    > Rossi robi i mu nie urwalo (Mugello sie nie liczy.) :)

    :)
    Szczerze mowiac nie zauwazylem roznicy w jakosci hamowania tych
    wystawiajacych nogi a tych nie...

    > Przeciez ja sobie dla jaj wrzucilem ta fotke. Ale co tam tu sa precle, tu
    > sie flejmuje na temat pozycji. A zatem do dziela!

    Po prostu chciales sie pochwalic fajna zabawa - to sie liczy...
    Jaka temp jest na tym torze ?
    Jaka toto ma moc? :)

    > Moja pozycja jest poprawna, poniewaz gdybym sie wychylil do wewnetrznej to
    > bym udezyl w bande, a nie dalo sie jechac szerzej bo to byl wyscig i
    > trzeba bylo jechac defensywnie. Ot i co!

    Wiadomo - ten co sie mocniej na starcie odepchnie i jest z przodu robi
    co chce - kazdy blad duzo kosztuje...

    > Koszty bez zmian.

    Czyli ok 450 za dzien - tu mam dylemat - bo 70 km dalej mam Slovakaring
    - koszty za 2 dni jesli zaplace 2 tyg wczesniej ok 170-180 E :)

    Norbi
    BLACK XX'03