  • 11. Data: 2016-01-07 17:53:47
    Temat: Re: Pomóżcie wybrać.
    Od: Robert De <r...@g...com>

    No dla mnie 30k to sporo kasy ;)

  • 12. Data: 2016-01-07 17:54:32
    Od: Robert De <r...@g...com>

    Też się skłaniam ku Hondzie.

  • 13. Data: 2016-01-07 18:40:55
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 07.01.2016 o 17:54, Robert De pisze:
    > Też się skłaniam ku Hondzie.

    Cytuj na co odpowiadasz, bo nijak to nie wynika z Twoje posta.

  • 14. Data: 2016-01-07 18:45:42
    Od: Robert De <r...@g...com>

    W dniu czwartek, 7 stycznia 2016 18:40:56 UTC+1 użytkownik Cavallino napisał:

    > Cytuj na co odpowiadasz, bo nijak to nie wynika z Twoje posta.

    No właśnie widzę. Z telefonu odpowiadałem i tak się rozsypało.

  • 15. Data: 2016-01-07 18:46:13
    Od: Robert De <r...@g...com>

    W dniu środa, 6 stycznia 2016 23:52:46 UTC+1 użytkownik Lewis napisał:
> [...]
    drugim chwalony silnik, podobno dobra skrzynia automatyczna (tak bym wolał), łańcuch
    rozrządu, ogólnie opinie o bezawaryjnej eksploatacji ( ale to samo piszą o Lagunie3)
    i to, że mam motocykl Hondy ;)
    Dla rodziny 2+1. Będzie raczej używane w trasę kilka razy w roku, bo na co dzień jest
    w domu jest samochód służbowy ;)

    > Vectra C, SAAB 9-3 poliftowe z 2.0t. Ewentualnie Signum tez z 2.0t.
    > Samym softem spokojnie robisz 200+ z każdej wersji mocowej.
    >
    > W oplu silnik to Z20NET w saabie B207 (E L R w zależności od mocy
    > nominalnej).
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Lewis

    Dzięki. Zaraz poczytam :)

  • 16. Data: 2016-01-07 18:46:47
    Od: Robert De <r...@g...com>

    W dniu środa, 6 stycznia 2016 18:13:24 UTC+1 użytkownik abn140 napisał:
    > c5?
    > wez albo to czym Ci sie lepiej jezdzi, albo te sztuke ktora bedzie w lepszym
    > stanie.
    > stan daleko wazniejszy niz marka jak sie kupuje auto za 30k....

    No dla mnie 30k to sporo kasy ;)

  • 17. Data: 2016-01-07 21:55:23
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** cef pisze tak:

    > Skąd wiesz jaką ma umowę?
    > Ja miałem taką, że miałem być zawsze "pod samochodem"
    > i auto na parkingu strzeżonym nie dalej niż 1500m od domu.
    > Firma płaciła za to - stosowna umowa - stosowne przychody
    > uwzględnione w PIT.
    > Więc nie zakładaj od razu, że pijak i złodziej :-)

    Wystarczy dzipies i czar służbowego pryska.

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 18. Data: 2016-01-07 22:52:21
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-01-07 o 21:55, PiteR pisze:

    > Wystarczy dzipies i czar służbowego pryska.

    A to już zależy od firmy i umowy, bo są takie, gdzie mają
    głęboko w d... gdzie jeździsz nawet z GPS, różna jest mentalność w tych
    sprawach.
    Ja nie mogłem tylko wyjechać z UE

  • 19. Data: 2016-01-07 23:31:01
    Od: masti <g...@t...hell>

    PiteR wrote:

    > Wystarczy dzipies i czar służbowego pryska.

    nie mam zadnych ograniczeń poza nietankowaniem na kartę paliwową na
    urlopie. Mogę sobie pojechać do dowolnego kraju gdzie działa zielona
    karta. to co niby pryska?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 20. Data: 2016-01-11 10:26:41
    Od: AA <c...@g...com>

    W dniu środa, 6 stycznia 2016 15:36:47 UTC+1 użytkownik charwel napisał:
> [...]
    > (tak bym wolał), łańcuch rozrządu, ogólnie opinie o bezawaryjnej
    > eksploatacji ( ale to samo piszą o Lagunie3) i to, że mam motocykl Hondy

    W Lagunie masz także trwały i chwalony silnik, z bezproblemową, chłodzoną wodą
    turbiną, na niedrogim pasku rozrządu, tanich cewkach, spięty z udaną, 6-biegową
    automatyczną skrzynią. Czyli podobnie, jak w Accordzie.

    Jedyna różnica to turbina - w Lagunie jest przyjemniejsza do kulania się
    charakterystyka (chociaż w sumie 2.4 w Hondzie też dobrze jedzie od dołu) i
    rozwojowość - za kilka tysięcy można zrobić 230-240KM.

    Wady laguny: trzeszczące plastiki; bywa, że szwankują pierdoły w elektronice (Hands
    Free, aut. ręczny, radio/BT - chociaż to jest raczej wkurzające, niż uniemożliwiające
    jazdę).

    --
    pozdr
    AA