  • 1. Data: 2016-01-06 15:36:46
    Temat: Pomóżcie wybrać.
    Od: charwel <j...@w...pl>

    No to już się chyba zdecydowałem na jeden z samochodów:
    Renault Laguna 3 2.0T
    Honda Accord 2.4

    Za pierwszym przemawia możliwość kupna nowszego rocznika za te same pieniądze, za
    drugim chwalony silnik, podobno dobra skrzynia automatyczna (tak bym wolał), łańcuch
    rozrządu, ogólnie opinie o bezawaryjnej eksploatacji ( ale to samo piszą o Lagunie3)
    i to, że mam motocykl Hondy ;)
    Mogę przeznaczyć na samochód 30000zł. Nie jest to dużo, ale więcej nie dam rady :)
    Chcę samochód o mocy w okolicach 200KM, najlepiej z automatem, najlepiej kombi. Dla
    rodziny 2+1. Będzie raczej używane w trasę kilka razy w roku, bo na co dzień jest w
    domu jest samochód służbowy ;)

    Może jakaś inna propozycja?

    Pozdrawiam

    charwel

  • 2. Data: 2016-01-06 16:08:59
    Temat: Re:Pomóżcie wybrać.
    Od: tadzik <n...@b...pl>

    charwel <j...@w...pl> Wrote in message:
    > na co dzień jest w domu jest samochód służbowy ;)

    Proszę jeszcze o informację pod który US Pan podlega.
    Dziękuję z góry :)

    --
    Pozdro
    tadzik

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 3. Data: 2016-01-06 16:12:28
    Od: r...@g...com

    Chodzi o to, że nie muszę używać prywatnego samochodu na dojazd i powrót z pracy :)

  • 4. Data: 2016-01-06 16:12:44
    Od: r...@g...com

    Chodzi o to, że nie muszę używać prywatnego samochodu na dojazd i powrót z pracy :)

  • 5. Data: 2016-01-06 17:50:45
    Od: masti <g...@t...hell>

    Cavallino wrote:

    > No właśnie musisz, tylko co najwyżej o tym nie wiesz.

    oczywiście, że to nie prawda

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 6. Data: 2016-01-06 17:51:23
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

  • 7. Data: 2016-01-06 18:13:22
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    >Może jakaś inna propozycja?
    c5?
    wez albo to czym Ci sie lepiej jezdzi, albo te sztuke ktora bedzie w lepszym
    stanie.
    stan daleko wazniejszy niz marka jak sie kupuje auto za 30k....

  • 8. Data: 2016-01-06 18:15:44
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-01-06 o 17:51, Cavallino pisze:

    > No właśnie musisz, tylko co najwyżej o tym nie wiesz.

    Skąd wiesz jaką ma umowę?
    Ja miałem taką, że miałem być zawsze "pod samochodem"
    i auto na parkingu strzeżonym nie dalej niż 1500m od domu.
    Firma płaciła za to - stosowna umowa - stosowne przychody uwzględnione w
    PIT.
    Więc nie zakładaj od razu, że pijak i złodziej :-)

    A w temacie: co to za alternatywa Laguna?
    Bierz japońca.

  • 9. Data: 2016-01-06 23:52:42
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-01-06 o 15:36, charwel pisze:
> [...]
    rodziny 2+1. Będzie raczej używane w trasę kilka razy w roku, bo na co dzień jest w

    Vectra C, SAAB 9-3 poliftowe z 2.0t. Ewentualnie Signum tez z 2.0t.
    Samym softem spokojnie robisz 200+ z każdej wersji mocowej.

    W oplu silnik to Z20NET w saabie B207 (E L R w zależności od mocy
    nominalnej).

    Lewis

  • 10. Data: 2016-01-07 17:53:14
    Od: Robert De <r...@g...com>