  • 11. Data: 2010-03-24 08:41:25
    Temat: Re: Pomocy z wyborem kurtki
    Od: duddits <d...@b...com>

    W dniu 24.03.2010 09:05, Jasio pisze:
    [..]
    > Nie wiem w jakich sklepach się ubierasz, ale dla mnie wydanie 600zł na
    > kurtkę jest jakimś tam wydarzeniem.

    Kupiona na allegro za mniej niż na tej stronie (bodaj 499), to miała być
    tylko ilustracja (pierwszy z brzegu link z google'a).

    > I jeżeli po sezonie puściłby mi rzep blokujący suwak pod szyją to bym
    > nie napisał, że "mojej nic się nie stało".
    > Bo się stało.

    Przecież napisałem co się stało, a że dla mnie to nic takiego to już
    insza inszość. Gdybym w ogóle o tym nie wspomniał to zgoda.

    > Ale optymistycznie pozdrawiam.

    :)

    --
    duddits

  • 12. Data: 2010-03-24 08:45:01
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-03-23, Ivam <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> wrote:
    > Podsumowujac warto patrzec na produkty firm:
    > alpinestars i buse:)
    >
    > Moze jakis wlasciciel arlen'a, modeki, dainese'a, tschul'a, probiker'a,
    > rider'a cos powie o jakosci/trwalosci swojej kurtki?

    Powiem tak, rok temu kupilem kurtke Modeki, model Challenger, spodnie i
    rekawice tez Modeki i po roku srednio intensywnego uzywania:
    - w kurtce poprzecieral sie material "klapy" pod glownym suwakiem,
    poprzecieralo sie wykonczenie rekawa w prawej rece, w paru miejscach
    material sie powycieral troche, reszta tzn. suwaki, membrana itd. w
    bez zarzutu,
    - w rekawicach rzepy przestaly trzymac.

    W sumie to srednio zadowolony jestem ale jedno mnie ucieszylo - kurtke
    wymienili mi na nuffke sztuke a za rekawice wrocili cala kase.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 13. Data: 2010-03-24 11:40:14
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Monster pisze:

    > Śmigam w Modece,modelu nie pomnę,długa i dużo kieszeni.czwarty
    > sezonkupowałem dość blisko Ciebie w Goerlitz,dałem jakoś
    > 200Euro,zadowolony,nie rozsypuje się,wypinana podpinka i membrana.
    > W zimie też daje radę,no i mocno asfaltoodporna,miałem w niej ze 3
    > szlify,w spodniach dziury,kurtała cała:-)Ogólnie-zadowolony.

    ja mam krótką, taka kaferejsową i niebardzo jestem zadowolony. z zamków,
    a raczej z ich funkcjonowania. w każdy zamek wpieprza się kawałek kurtki
    i szlag mnie trafia, bo nie mogę tego wyjąć. zamki modeka ma do dupy.
    reszta mi pasuje. w poprzedniej modece, starej, nie miałem aż takich
    problemów z zamkami, ale bylo ich mniej. w nowej to jakiś kurwa koszmar.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 14. Data: 2010-03-24 11:52:05
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    gildor napisał(a):
> [...]
    > reszta mi pasuje. w poprzedniej modece, starej, nie miałem aż takich
    > problemów z zamkami, ale bylo ich mniej. w nowej to jakiś kurwa koszmar.

    prawdziwi kejfrejserzy nie zapinaja kurtek

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    motonita tramwajowy

  • 15. Data: 2010-03-24 12:03:45
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > prawdziwi kejfrejserzy nie zapinaja kurtek

    wtedy mi klucze wypadają z kieszeni.

  • 16. Data: 2010-03-24 12:09:10
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    gildor pisze:

    > wtedy mi klucze wypadają z kieszeni.

    Nic sie nie boj, zawsze mozesz spytac Kazimierza gdzie sa klucze.

    KJ

  • 17. Data: 2010-03-24 12:17:23
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    KJ Siła Słów pisze:

    > Nic sie nie boj, zawsze mozesz spytac Kazimierza gdzie sa klucze.

    kaferejserzy nie jeżdżą aż tak daleko, żeby odebrać klucze z Kluczborka.

  • 18. Data: 2010-03-24 12:50:02
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Moze jakis wlasciciel arlen'a, modeki, dainese'a, tschul'a, probiker'a,
    > rider'a cos powie o jakosci/trwalosci swojej kurtki?

    Ja mam taka - http://www.moto-feliks.pl/shadow.htm

    Uzywam od poprzedniego sezonu i nie widac sladow uzytkowania. Kurtka jest
    wygodna, sporo otworow wentylacyjnych, nie przecieka nawet jak dosc mocno
    pada i cena dosyc atrakcyjna.

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 19. Data: 2010-03-24 12:52:46
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    gildor napisał(a):

    > wtedy mi klucze wypadają z kieszeni.

    wiaz je linka stalowa, ta samom co masz do szyji

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    motonita tramwajowy

  • 20. Data: 2010-03-24 13:01:26
    Od: falco <m...@w...pl>

    Ivam pisze:

    > Mam dylemacik - szukam kurtki tekstylnej, kategoria, nazwijmy "kurtka
    > miejska". Nie zalezy mi na duzej ilosci kieszeni, ani innych dupereli.
    > Raczej jakosc wykonania, pasujace, uniwersalne zamki do spiecia ze
    > spodniami, trwalosc, wygoda, dobrze by bylo aby miala podpinke i byla
    > wodoodporna.

    Siema,

    pozwolę się podpiąć pod temat...
    A co sądzicie o tekstyliach Bulletproof na które są obecnie bardzo duże
    obniżki (poniższe kurteczki kosztują poniżej 300zł) ?

    Dla przykładu:
    Bulletproof Revolver Mesh Combo
    Bulletproof Colt

    Są tez inne, ja podałem tańsze propozycje.

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... Jawa 356 '58 175