    From: Przemysław Bernat <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pomocy! Kant handlarza
    Date: Mon, 15 Mar 2010 20:04:05 +0100

    Dnia Mon, 15 Mar 2010 17:15:34 +0100, P_ablo napisał(a):

    > Nie twierdzilem, ze jest to dobry pomysl :)
    > Aczkolwiek zyjemy w panstwie parawa (sic) i trzeba jeszcze takie falszerstwo
    > udowodnic...

    Samo się udowodni. Jak handlarz znajdzie kupca, to go wpisze do umowy, a
    tamten poleci zarejestrować tego szczepana. No i teraz urzędy się
    skomunikują i będzie afera: jeden sprzedający, dwie umowy, różni kupujący.
    I ktoś zostanie wezwany, by się wytłumaczył jakim cudem to się stało.
    Nie wiem czy się urzędy komunikują, ale jak kupiłem ostatnie auto, to mi
    kobieta klarowała, że nie może mi dać stałego dowodu rejestracyjnego, póki
    urząd sprzedającego nie potwierdzi danych. UM w Kartuzach się nie spieszył
    i ze dwa razy mi ważność dowodu tymczasowego przedłużała.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek