eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaPomocyRe: Pomocy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Robert_J" <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Pomocy
    Date: Thu, 9 Apr 2009 11:33:00 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 28
    Message-ID: <grkfcm$qk7$1@inews.gazeta.pl>
    References: <grf30f$oja$1@news01.versatel.de> <grfpk3$g9p$1@inews.gazeta.pl>
    <grg1fn$8ea$1@news01.versatel.de> <grg7lf$ka3$1@inews.gazeta.pl>
    <griid8$8ce$1@news.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: 78-159-72-200.net.pbthawe.eu
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1239269590 27271 78.159.72.200 (9 Apr 2009 09:33:10 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 9 Apr 2009 09:33:10 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <griid8$8ce$1@news.task.gda.pl>
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6001.18049
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6001.18000
    X-User: dzidas68
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:561499
    [ ukryj nagłówki ]

    > Dlaczego zakładasz że użytkownik ma udowodnic fakt dobrego podłaczenia.
    > Przeciez jeste śmy w UE. To producent powinien udowodnić, że jego produkt
    > jest bezpieczny.

    Ale zauważ w tym przypadku wchodzi w grę jednorazowe podłączenie urządzenia
    przez WYKWALIFIKOWANEGO fachowca, a nie grzebanie w kabelkach przez klienta.
    To że kolega sfajczył płytę wcale nie oznacza że urządzenie nie jest
    bezpieczne ani że nie spełnia jakichś norm. Po prostu nabywca chciał
    zaoszczędzić 50 zł i się doigrał. Bardzo "polska" mentalność (przepraszam
    autora wątku, nie do niego piję). Znam bardzo wiele osób, które kupują
    urządzenia za kilka tysięcy, a potem kombinują z montażem bo szkoda im 30 zł
    na fachowca.
    Nie wyrokuję w sprawie, bo nie znam okoliczności, ale jeśli okaże się że
    płyta jest jednak spalona to szczerze mówiąc na miejscu serwisu też
    zażądałbym okazania kwitu, że urządzenie zostało podłączone zgodnie z
    wymaganiami i przez człowieka z odpowiednimi uprawnieniami. Zresztą to jeden
    z warunków gwarancji. Faktem jest też, że pan serwisant zachował się z lekka
    arogancko i irytująco :-)



    > Radze w tej sprawie interweniowac u Miejskiego Rzecznika Konsumentów.
    > Jeden warunek: montazu dokonywała osoba z uprawnieniami SEP przynajmniej
    > do 1 kV.

    Drugi warunek nie został spełniony, więc do rzecznika możesz sobie napisać
    życzenia świąteczne ;-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: