eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaPomocyRe: Pomocy
  • Data: 2009-04-09 09:33:00
    Temat: Re: Pomocy
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Dlaczego zakładasz że użytkownik ma udowodnic fakt dobrego podłaczenia.
    > Przeciez jeste śmy w UE. To producent powinien udowodnić, że jego produkt
    > jest bezpieczny.

    Ale zauważ w tym przypadku wchodzi w grę jednorazowe podłączenie urządzenia
    przez WYKWALIFIKOWANEGO fachowca, a nie grzebanie w kabelkach przez klienta.
    To że kolega sfajczył płytę wcale nie oznacza że urządzenie nie jest
    bezpieczne ani że nie spełnia jakichś norm. Po prostu nabywca chciał
    zaoszczędzić 50 zł i się doigrał. Bardzo "polska" mentalność (przepraszam
    autora wątku, nie do niego piję). Znam bardzo wiele osób, które kupują
    urządzenia za kilka tysięcy, a potem kombinują z montażem bo szkoda im 30 zł
    na fachowca.
    Nie wyrokuję w sprawie, bo nie znam okoliczności, ale jeśli okaże się że
    płyta jest jednak spalona to szczerze mówiąc na miejscu serwisu też
    zażądałbym okazania kwitu, że urządzenie zostało podłączone zgodnie z
    wymaganiami i przez człowieka z odpowiednimi uprawnieniami. Zresztą to jeden
    z warunków gwarancji. Faktem jest też, że pan serwisant zachował się z lekka
    arogancko i irytująco :-)



    > Radze w tej sprawie interweniowac u Miejskiego Rzecznika Konsumentów.
    > Jeden warunek: montazu dokonywała osoba z uprawnieniami SEP przynajmniej
    > do 1 kV.

    Drugi warunek nie został spełniony, więc do rzecznika możesz sobie napisać
    życzenia świąteczne ;-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: