  • 1. Data: 2012-01-13 11:13:27
    Temat: Pomoc w wyborze silnika 2.5 tdi a 2.4
    Od: "Robek" <h...@g...pl>

    Przymierzam się do kupna audi a6 rocznik ok 2002.
    I teraz zastanawiam się nad tymi silnikami czy diesel 2.5 tdi, czy benzynka
    2.4
    Slyszałem ze najlepsze sa 1.9 tdi, ale chyba na taka duza bude to za mały
    silnik
    Doradzcie:)
    Dziękuje za odpowiedzi

  • 2. Data: 2012-01-13 11:36:46
    Temat: Re: Pomoc w wyborze silnika 2.5 tdi a 2.4
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2012-01-13 11:13, Robek pisze:
> [...]
    > 2.4
    > Slyszałem ze najlepsze sa 1.9 tdi, ale chyba na taka duza bude to za mały

    2,5TDI to jest to sławetne V6 więc sobie odpuść. Chyba, że masz worek
    kasy na naprawy to spoko.

  • 3. Data: 2012-01-13 11:47:05
    Od: "Agent" <w...@o...eu>

    Użytkownik "Kamil 'Model'" <k...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:jep1fu$a7a$1@inews.gazeta.pl...

    > 2,5TDI to jest to sławetne V6 więc sobie odpuść. Chyba, że masz worek kasy
    > na naprawy to spoko.

    A czy w tym roczniku to nie było czasem 2,5 TDI ale ten 5 cylindrowy? Sam
    nie jeździłem ale od mojego mechnika i wielu opini (również na grupie) to
    bardzo dobry silnik.

  • 4. Data: 2012-01-13 11:53:23
    Od: TomaszZ <a...@w...pl>

    > A czy w tym roczniku to nie było czasem 2,5 TDI ale ten 5 cylindrowy? Sam
    > nie jeździłem ale od mojego mechnika i wielu opini (również na grupie) to
    > bardzo dobry silnik.

    W A6 z 2002 byl tylko V6 2.5 TDI.
    2.5 TDI R5 byl montowany w w A6 do '97.

  • 5. Data: 2012-01-13 12:50:15
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2012-01-13 11:47, Agent pisze:

> [...]
    >>> silnik

    > A czy w tym roczniku to nie było czasem 2,5 TDI ale ten 5 cylindrowy?
    > Sam nie jeździłem ale od mojego mechnika i wielu opini (również na
    > grupie) to bardzo dobry silnik.
    R5 TDI było w A6 C4, a wątkotwórca zamierza kupić A6 C5. A tam były
    tylko 2,5TDI V6 albo 1,9TDI R4

  • 6. Data: 2012-01-13 13:21:58
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On Jan 13, 11:47 am, "Agent" <w...@o...eu> wrote:

    > A czy w tym roczniku to nie było czasem 2,5 TDI ale ten 5 cylindrowy? Sam
    > nie jeździłem ale od mojego mechnika i wielu opini (również na grupie) to
    > bardzo dobry silnik.

    5 cyl to do 1997 we wcześniejszej budzie.
    Mając wybór 2,4 a V6 2,5TDI chyba na tą chwilę wybrałbym 2,4 i
    zgazował ;)

    Pozdrawiam !

  • 7. Data: 2012-01-13 14:31:47
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-01-13 11:13, Robek pisze:
    > Przymierzam si? do kupna audi a6 rocznik ok 2002.
    > I teraz zastanawiam si? nad tymi silnikami czy diesel 2.5 tdi, czy benzynka
    > 2.4
    > Slysza?em ze najlepsze sa 1.9 tdi, ale chyba na taka duza bude to za ma?y
    > silnik
    > Doradzcie:)
    > Dzi?kuje za odpowiedzi

    Bierz 2.8 albo 3.0 benzynę, 2.4 wcale nie pali dużo mniej niż 2.8, OC
    też wcale tańsze nie będzie, a jak włożysz dobry LPG to będziesz tanio i
    bezawaryjnie jeździć. 2.5TDI to słabe silniki, ale jak chcesz to mój
    kuzyn ma na sprzedaż taką z silnikiem 2.5 TDI 150KM, z bardzo dobrym
    wyposażeniem, skrzynia manualna, 99rok

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 8. Data: 2012-01-13 16:38:25
    Od: "Piotrek" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    1.9 Tdi to legenda wśród diesli najlepsze są te starsze na klasycznej pompie
    wtryskowej, ogólnie to bym dzisiaj diesla nie kupował bo ropa w górę... no
    chyba że 1.9 Tdi

  • 9. Data: 2012-01-13 17:19:03
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2012-01-13, Robek <h...@g...pl> wrote:
    > Przymierzam sie do kupna audi a6 rocznik ok 2002.
    > I teraz zastanawiam sie nad tymi silnikami czy diesel 2.5 tdi, czy benzynka
    > 2.4

    To zależy które 2.5TDI było montowane. Jak V6 - unikaj jak zarazy. Jak
    R5 - bardzo dobry silnik. Wydaje mi się, że jednak tam było V6 - ale
    sprawdź.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 10. Data: 2012-01-13 20:08:02
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "Robek" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Przymierzam się do kupna audi a6 rocznik ok 2002.

    > Slyszałem ze najlepsze sa 1.9 tdi, ale chyba na taka duza bude to za mały

    mam silnik 1,9 TDI w podobnym samochodzie (superb) i silnik zdecydowanie
    daje radę.