  • Data: 2012-07-09 12:10:09
    Temat: Re: Pomoc w wyborze sensownej zbroi na lato
    Od: nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 07/06/2012 10:52 AM, k...@f...net wrote:
    > Pomoc w wyborze sensownej zbroi na lato
    >
    > Jako ze nie daję już rady jeździć w kurtce bo spływam potem, chciałbym prosić o
    radę o wybór zbroi na lato. Potrzebuję tego przede wszystkim do miasta. Znalazłem
    taką Adrenaliny : http://sklep.motorista.pl/zbroja-adrenaline-shell-pr
    o.html cena ok w porównianiu np. z Alpinestarsem ale jak z jej wytrzymałością?

    Mam budżetowego Adrenaline'a
    (http://allegro.pl/buzer-zbroja-komplet-ochraniaczy-
    cross-enduro-atv-i2453882765.html)
    już drugi sezon. Nie mam porównania z innymi zbrojami, stąd ciężko o
    konstruktywną krytykę. Dla mnie jest OK - tyle;) Latem znacznie lepiej i
    przewiewniej niż w kurtce. Co do samej jakości wykonania, to szwy
    trzymają, nie podarła się jeszcze. Miałem jedną, lekką glebę na szutrze,
    protektory wytrzymały i mi też się nic nie stało. Jedyne co, to już przy
    zakupie doradzono mi żeby śrubki trzymające pasy na ramionach przed
    prykręceniem potraktować klejem anareobowym

    --
    br
    n.