  • Data: 2012-07-09 15:22:09
    Temat: Re: Pomoc w wyborze sensownej zbroi na lato
    Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 6 lipca 2012 10:52:09 UTC+2 użytkownik k...@f...net napisał:
    > Pomoc w wyborze sensownej zbroi na lato
    >
    > Jako ze nie daję już rady jeździć w kurtce bo spływam potem, chciałbym prosić o
    radę o wybór zbroi na lato. Potrzebuję tego przede wszystkim do miasta. Znalazłem
    taką Adrenaliny : http://sklep.motorista.pl/zbroja-adrenaline-shell-pr
    o.html cena ok w porównianiu np. z Alpinestarsem ale jak z jej wytrzymałością?

    Uzywam czegos podobnego. W cuda jakies bym nie wierzyl ale wychodze z zalozenia, ze
    lepiej to miec na sobie niz tylko t-shirt.
    Jak ze skutecznoscia ochrony nie wiem i mam nadzieje sie nie dowiedziec.

    Pozdr
    Gawron
    AT