  • 11. Data: 2011-01-12 10:04:47
    Temat: Re: Pomoc w debugowaniu
    Od: Slawek Maculewicz <smaculCUT_HERE@AND_HEREgo2.pl>

    Dnia Wed, 12 Jan 2011 07:20:01 +0100, od Jacek <a...@o...pl> nadeszla
    wiadomosc:

    >A co do zmiany stawek w tabeli nie wiadomo, czy stopka podzialu stawek na
    >raporcie nie jest na stale w aplikacji, wiec zmiana w tabeli moze nie dac
    >pozadanego efektu.

    Ha! Jednak pobrałem program i sprawdziłem.
    Faktycznie - zdefiniowane w programie szablony faktury i rachunku mają
    wpisane żywcem w stopce stawki 0, 7 i 22%.
    Rzeźbienia jest więcej, niż się wydawało...
    SM

  • 12. Data: 2011-01-12 10:15:01
    Od: " fir" <f...@g...pl>

    Slawek Maculewicz <smaculCUT_HERE@AND_HEREgo2.pl> napisał(a):

> [...]
    > wpisane żywcem w stopce stawki 0, 7 i 22%.
    > Rzeźbienia jest więcej, niż się wydawało...

    jak ktos bylby obcykany w krakingu to chyba da sie zrobic to co autor
    watku chce; ale kto jest obcykany w krakingu? ja si tym ledwie zaczalem
    interesowac (i osobiscie jestem calkiem 'zielony')...

  • 13. Data: 2011-01-12 17:42:52
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Wed, 12 Jan 2011 11:04:47 +0100, Slawek Maculewicz napisał(a):

> [...]
    > wpisane żywcem w stopce stawki 0, 7 i 22%.
    > Rzeźbienia jest więcej, niż się wydawało...

    Faktycznie masz male pojecie o programowaniu.

  • 14. Data: 2011-01-12 18:12:11
    Od: Slawek Maculewicz <smaculCUT_HERE@AND_HEREgo2.pl>

    Dnia Wed, 12 Jan 2011 18:42:52 +0100, od Jacek <a...@o...pl> nadeszla
    wiadomosc:

    >Faktycznie masz male pojecie o programowaniu.

    To prawda. Ale co to ma wspólnego z cytatem?

  • 15. Data: 2011-01-14 15:59:18
    Od: Mariusz Marszałkowski <m...@g...com>

    On 11 Sty, 20:27, Slawek Maculewicz <smaculCUT_HERE@AND_HEREgo2.pl>
    wrote:
    > A czego spodziewałeś się po "programiku"? Zaawansowanej kryptografii?
    Po "programiku" spodziewalem sie za autor zaszyl stale wartosci w
    kodzie.