  • 11. Data: 2009-05-05 08:46:52
    Temat: Re: Pomoc potrzebna - Policja
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "kubek" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:0d5e4d3c-53be-419f-ac89-d7ca7b96af7b@r3g2000vbp
    .googlegroups.com...
    On 5 Maj, 09:09, "Darek Mroz" <D...@w...pl> wrote:

    >Stary czy moglbys mi wyjasnic Co Toba kieruje?
    Wyzszy imperatyw zostania najwiekszym idiota na tej grupie.

    --
    Bartek
    i rozbity czajnik 6

  • 12. Data: 2009-05-05 08:50:08
    Od: a...@g...com

    On 5 Maj, 10:23, kubek <k...@i...pl> wrote:

    > Stary czy moglbys mi wyjasnic Co Toba kieruje?
    To samo co każdym trollem, chęć zwrócenia na siebie uwagi.

    --
    Artur

  • 13. Data: 2009-05-05 09:47:33
    Od: r...@w...pl

    > Od kilku tygodni policjanci z Lęborka na Pomorzu próbują dopaść
    > motocyklistę, który szaleje motorem na brytyjskich numerach.
    >
    > Najbardziej lubi jazdę na jednym kole.
    >
    > Dostajemy sygnały od mieszkańców Małoszyc i POgorzelic o motocykliście,
    > który stważa zagrożenie m.in. na krajówej 6 - mówi oficer prasowy lęborskiej
    > Policji.
    >
    > Lęborska policja wciąż opracowuje sposoby, jak dopaść motocyklowego pirata.

    puścić serie z kałacha jak go zobaczą i po sprawie.

  • 14. Data: 2009-05-05 10:40:54
    Od: "Darek Mroz" <D...@w...pl>

    A co by było jakby twoją Matkę przejechał?

    DM

  • 15. Data: 2009-05-05 10:45:53
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Darek Mroz" <D...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A co by było jakby twoją Matkę przejechał?
    glupi jestes,
    Matka siedzi z tylu.

    --
    Bartek
    i rozbity czajnik 6

  • 16. Data: 2009-05-05 10:55:20
    Od: Eskimos <e...@t...pl>

    On Tue, 5 May 2009 12:40:54 +0200, "Darek Mroz"
    <D...@w...pl> wrote:

    >A co by było jakby twoją Matkę przejechał?

    A gdyby tu było _nagle_ przedszkole (w przyszłości)?

    Darz bór,
    Eskimos
    FJ1200
    Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!!
    Poznań

  • 17. Data: 2009-05-05 12:26:07
    Od: n...@s...com

    On Tue, 5 May 2009 09:09:15 +0200, "Darek Mroz"
    <D...@w...pl> wrote:

    >Lęborska policja wciąż opracowuje sposoby, jak dopaść motocyklowego pirata.

    Jak wszystko inne zawiedze to niech sproboja sie skontaktowac z
    brytyjczykami. W koncu to u nich zarejestrowany pojazd i wlasciciela
    da sie ustalic.

    >Wszytkich motocyklistów którzy mogą pomóc proszę o kotakt z Komendą
    >Powiatową Policji w Lęborku Lębork, ul. Toruńska 5 tel. (0 59) 863 49-00.

    Ja pierdziu, czy w policji nie pracuje nikt kto by ich wysikal, wzial
    za raczke i przeczytal dostepne procedury ?
    Kto przyjal takie melepety do pracy i czemu im sie placi z moich
    podatkow!

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 18. Data: 2009-05-05 14:00:38
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 05.05.2009 Darek Mroz <D...@w...pl> napisał/a:
    > Od kilku tygodni policjanci z L?borka na Pomorzu próbuj? dopa??
    > motocyklist?, który szaleje motorem na brytyjskich numerach.

    No i cały ciężko i z narażeniem życia, medialnie wypracowany wizerunek,
    wszystkichpiratóffłapiących policjantów fpizdu.

    > Najbardziej lubi jazd? na jednym kole.

    nooo postępy w śledztfie, a reszta profilu przestępcy też już jest?

    > Dostajemy sygna?y od mieszka?ców Ma?oszyc i POgorzelic o motocykli?cie,
    > który stwa?a zagro?enie m.in. na krajówej 6 - mówi oficer prasowy l?borskiej
    > Policji.

    Ja się nie znam, ale może wystarczy w tak zwany rejon ruszyć dupę.

    > L?borska policja wci?? opracowuje sposoby, jak dopa?? motocyklowego pirata.

    Ja sposobu im nie wymyślę, ale mam kryptonim dla operacji "Latający
    Holender" myślę że się nada bo blachy chyba podobne i zawsze można się
    pomylić. Zachowanie też podobne wszyscy o nim słyszeli, wielu widziało
    ale nikt nie wie gdzie jest.

    > Wszytkich motocyklistów którzy mog? pomóc prosz? o kotakt z Komend?
    > Powiatow? Policji w L?borku L?bork, ul. Toru?ska 5 tel. (0 59) 863 49-00.

    No ja pomogłem najlepiej jak umiałem.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 19. Data: 2009-05-05 16:09:03
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    Użytkownik "Ireneusz Dyła" <i...@o...gddkia.gov.pl> napisał w wiadomości

    > Nie wierze, że mozna mieć taki taki motocykl i pisać takie posty ;-)

    hm.. ja wiem ze zmiana koloru włosów nie wpływa na logike myslenia.. ale
    dlaczego?

    skoro jest jeden baran, który utrudnia wszystkim zycie ( a zakładam ze tak
    własnie jest) np zap.... z wyprutymi bebechami to dlaczego nie pomóc
    Policji w ukróceniu tego?
    Oczywiscie zakładam ze sa faktyczne powody takich poszukiwan a nie tylko
    wybujała wyobraznia jakiejs niedopchnietej panienki...

    --
    Easy
    Zielona Dziura

  • 20. Data: 2009-05-05 16:23:08
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Easy pisze:

> [...]
    >
    > skoro jest jeden baran, który utrudnia wszystkim zycie ( a zakładam ze
    > tak własnie jest) np zap.... z wyprutymi bebechami to dlaczego nie

    Aniu... przeciez nie chodzi o sam artykuł bo jest to jeden z wielu
    podobnych tylko o barwną juz postac Dziadka Mroza który to tu podesłal.
    Polecam całosc jego tfurczosci

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"