  • 61. Data: 2019-09-12 21:20:31
    Temat: Re: Pomoc dla policjantów z Gogolina
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:qle2mg$dsi$4$C...@n...chmurka.net...
    W dniu 11-09-2019 o 18:55, J.F. pisze:

    >Nie - ten cofający musi ustąpić WSZYSTKIM, zwłaszcza będącym w ruchu.
    >Z kilku powodów, ale włączanie się do ruchu jest głównym z nich.

    A jak cofalem przez 100m ?
    Ma ustapic "innym uczestnikom ruchu" i nie trzeba tu mieszac
    właczania.

    Ale jak ten na stopie tez cofa ? :-)

    J.

  • 62. Data: 2019-09-12 21:39:03
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-09-12 20:59, Shrek wrote:

    > Czyli tak jak dołożył starań gość co na czerownym przejechał - też po
    > prostu nie zauważył i tyle - przecież nie jego wina.

    No dokładnie.

    > Jeszcze raz - to że niezauważyłeś - zdarza się, to że twierdzisz, że to
    > normnalne...

    Weźże naucz się czytać

  • 63. Data: 2019-09-12 21:55:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.09.2019 o 21:13, J.F. pisze:

    > Czemu nie. Zdarza sie w wypadkach, i to dosc czesto.

    Bo akurat w wypadku śmierci nikt nie czeka z wniesieniem sprawy do sądu
    na zmartwychwstanie strony.

    > Na mozliwosc "postawienia zarzutow" ?

    Ale rozmawiamy o stronie poszkodowanej.

    > A jak chcesz sadzic kogos w spiaczce ?
    > Adwokat przedstawi L4 i do widzenia :-)

    Patrz wyżej.

    --
    Shrek

  • 64. Data: 2019-09-12 23:31:17
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-09-12 21:55, Shrek wrote:

    > Bo akurat w wypadku śmierci nikt nie czeka z wniesieniem sprawy do sądu
    > na zmartwychwstanie strony.

    Nie, dlatego, że istnieje przepis mówiący o tym, że sprawę umarza się.

  • 65. Data: 2019-09-12 23:32:19
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-09-12 20:23, Cavallino wrote:
> [...]
    a.pl...
    uderzyl-w-samochod-kto-zawinil,968617.html

    > O filmie idź sobie podyskutuj na youtube.
    > Tu jest usenet.

    No to właśnie tutaj dyskutuje się.

  • 66. Data: 2019-09-13 01:12:48
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-09-12 o 20:22, Cavallino pisze:

    > A ilu chciało mnie zabić na kontrapasie rowerowym na drodze
    > jednokierunkowej.
    > Zwłaszcza ci, którzy na nią wjeżdżali - dokładnie nikt nie sprawdza czy
    > czerwoną częścią drogi niejako "pod prąd" nie jedzie rowerzysta....
    >
    > Raz to nawet jeden chciał wjechać we mnie jak już się zatrzymałem widząc
    > co robi - ścinał sobie zakręt gdy ruszał z podporządkowanej, cały czas
    > patrząc w przeciwnym kierunku......

    Bo pierdolić głupoty w sieci jest łatwo, jechać poprawnie już nie.
    Zwłaszcza jak się przepisów nie zna i zaleca się innym patrzenie
    tylko w jednym kierunku. W tym z którego nadjechał motocyklista. :-)

    Pozdrawiam

  • 67. Data: 2019-09-13 01:14:26
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-09-12 o 19:18, Shrek pisze:

    > Strony, nie świadka. Podasz przepis?

    Nie pamiętam i nawet nie wiem czy jeszcze istnieje.
    Spytaj znajomego policjanta.

    Pozdrawiam

  • 68. Data: 2019-09-13 05:54:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.09.2019 o 01:14, RadoslawF pisze:

    > Nie pamiętam i nawet nie wiem czy jeszcze istnieje.
    > Spytaj znajomego policjanta.

    Czyli nie masz argumentu.

    --
    Shrek

  • 69. Data: 2019-09-13 05:55:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.09.2019 o 23:31, kk pisze:

    > Nie, dlatego, że istnieje przepis mówiący o tym, że sprawę umarza się.

    Nasatępny - mówimy o _poszkodowanym_.

    --
    Shrek

  • 70. Data: 2019-09-13 16:20:54
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-09-13 o 05:54, Shrek pisze:

    > Czyli nie masz argumentu.

    Mam.
    Ty nie masz i chcesz obowiązek sprawdzenia mojego zrzucić na mnie.
    Możesz wierzyć lub nie wierzyć, bo sprawdzic jak rozumiem nie możesz
    lub nie potrafisz.