  • Data: 2009-06-02 08:35:05
    Temat: Re: Pomiar prądu - atmega8
    Od: "ulyssess" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kolega ulyssess widać nie wie/rozumie, że filtracja to sztuka niełatwa.
    > Jeżeli
    > ten silnik ma szczotki, to prawdopodobnie czeka nas następna seria pytań.
    > K.

    Ja magisterki z tego robił nie bede. To ma byc do zasilacza. Dzieki koledze
    Zbych, który naprowadził mnie nawet na wartości początkowe , odfiltrowałem
    sobie na tyle że pomiar jest dość stabilny przy mocno iskrzącym silniku. Co
    prawda wartośc filtru RC wyszły dość duże, że zanik wskazań przetwornika (do
    zera) po odłaczeniu obciążenia nastepuje po ok 2 sek, ale mi to w zupełności
    wystarcza.

    Dzięki tym co mnie naprowadzili na rozwiązania, jak i tym co nie wniesli nic
    do dyskusji ;)

    --
    Pozdrawiam Piotrek - www.tajemnicesw.cba.pl