  • Data: 2014-06-30 22:03:07
    Temat: Re: Pomarańczowy lew
    Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.06.14 17:07, Waldek Godel pisze:

    > ojtam.. nie czepiajcie się maskotki. Nikt nie przynosi tyle ubawu co ona.
    > I za to rozbawienie wiele grup wybacza jej rzeczy, których nie wybaczają
    > nikomu innemu. No bo kto wymaga od papużki, żeby gadała z sensem?
    > A papużki najprawdopodobniej są sporo inteligentniejsze

    Pewnie masz kompleks małego członka i w sieci próbujesz odzyskać to,
    co tracisz w sypialni w kontaktach z kobietą. Może nawet - z kobietą
    z brodą, bo skąd inaczej bierze się ten lumpenproletariacki mizoginizm?
    Specjalnie przed dokonaniem tego wpisu zapoznałem się z kilkunastoma
    wypowiedziami Animki, bo nie czytam wszystkiego i wszystkich jak leci.
    I nie widzę, by wyróżniała się jakoś specjalnie in minus na tej grupie:
    ot, czasem o coś spyta, czasem próbuje coś doradzić. No, stara się być
    pomocna, na miarę swoich możliwości, jak to kobieta. ;-) A że niekiedy
    coś palnie bez sensu? To jest grupa dyskusyjna i każdy ma prawo pisać
    co chce. Nawet głupoty. Nie upoważnia to Ciebie i Tobie podobnych
    zakompleksiałych palantów do chamskiego traktowania użyszkodnika
    newsów i skupiania się w kontekście Animki tylko na tym, co trolle
    lubią najbardziej: na wycieczkach ad personam. Ja wiem, że i na tej
    i na innych grupach jesteś traktowany przez wielu jako klasyczny
    przykład trolla - takiego bastarda po Arnoldzie Buzdyganie - ale
    to nie znaczy, że trollom wolno więcej na newsach.

    --
    collie