  • Data: 2013-08-04 15:56:34
    Temat: Re: Południowa obwodnica W-wy w części otwarta :)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 04 Aug 2013 15:49:59 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    > A jak do OsmAnd wgrać automatycznie? W sumie to powinienem wcześniej
    > zapytać przez co te mapy są obsługiwane (w odniesieniu do Twojego
    > stwierdzenia, że UMP też ma). Jest trochę możliwości.

    Osmand wlasnie mialem na mysli, chyba najprostszy wybor.
    No fakt, automatycznie sie nie da (tzn nie potrafie, bo sie nie
    przygladalem) i trzeba pare minut poswiecic

    > A skąd niby mam wiedzieć, że coś się zmieniło w okolicach którymi
    > podążam?

    A stale podazasz jednymi okolicami ?
    Po prostu - wgrywasz update w miare czesto i masz w miare aktualna
    mape calego kraju.

    > Rachunek ma stały.

    No to tym bardziej nie ma sie co przejmowac megabajtami, nikt sie nie
    przejmuje, to co sie bedziesz martwil :-)

    J.