  • 1. Data: 2013-08-02 17:23:56
    Temat: Południowa obwodnica W-wy w części otwarta :)
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    Tu parę słów:
    http://motoryzacja.interia.pl/hity_dnia/news/sukces-
    mozna-juz-jezdzic-poludniowa-obwodnica-warszawy,1939
    646,415

    Czego by nie mówił, to naprawdę potężne usprawnienie (czekam na ciąg
    dalszy :) ). NE już wie i pięknie prowadzi z wykorzystaniem oddanego
    wczoraj odcinka.

  • 2. Data: 2013-08-02 18:21:34
    Temat: Re: Południowa obwodnica W-wy w części otwarta :)
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 02 Aug 2013 17:23:56 +0200, Artur Maśląg <f...@p...com>
    wrote:

    >NE już wie i pięknie prowadzi z wykorzystaniem oddanego
    >wczoraj odcinka.

    AM też wie.
    Co do dalszego ciągu... jak otworzą do Puławskiej to dopiero się
    masakra tam zrobi.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 3. Data: 2013-08-02 18:36:08
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-08-02 18:21, jerzu pisze:

    > AM też wie.

    6.14 wydana była chyba 28 czerwca - chyba ze mówisz o wersji
    androidowej.

    > Co do dalszego ciągu... jak otworzą do Puławskiej to dopiero się
    > masakra tam zrobi.

    Nie podzielam Twojego pesymizmu.

  • 4. Data: 2013-08-02 23:02:46
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 02 Aug 2013 18:36:08 +0200, Artur Maśląg <f...@p...com>
    wrote:

    >6.14 wydana była chyba 28 czerwca - chyba ze mówisz o wersji
    >androidowej.

    Jak masz katywny LD to nie ma znaczenia.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 5. Data: 2013-08-03 00:52:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 02 Aug 2013 17:23:56 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
> [...]
    >
    > Czego by nie mówił, to naprawdę potężne usprawnienie (czekam na ciąg
    > dalszy :) ). NE już wie i pięknie prowadzi z wykorzystaniem oddanego

    UMP tez wie.

    I nawet google wie, tylko tradycyjnie - nie prowadzi.

    J.

  • 6. Data: 2013-08-03 06:12:01
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2013-08-02 17:23, Artur Maśląg pisze:
> [...]
    >

    > Czego by nie mówił, to naprawdę potężne usprawnienie (czekam na ciąg
    > dalszy :) ). NE już wie i pięknie prowadzi z wykorzystaniem oddanego

    Niom, a jakie tam są ograniczenia prędkości? Bo przecież oficjalnie toto
    jeszcze autostradą/szybkiego ruchu chyba nie jest?
    pwz

  • 7. Data: 2013-08-03 10:21:46
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-08-03 06:12, pwz pisze:
    mozna-juz-jezdzic-poludniowa-obwodnica-warszawy,1939
    646,415

    > Niom, a jakie tam są ograniczenia prędkości? Bo przecież oficjalnie toto
    > jeszcze autostradą/szybkiego ruchu chyba nie jest?

    70km/h

  • 8. Data: 2013-08-03 14:12:28
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-08-02 23:02, jerzu pisze:

    > Jak masz katywny LD to nie ma znaczenia.

    Biorąc pod uwagę kreatywność AM w wyznaczaniu tras oraz skuteczność
    działania LD (testy własne + opinie), zrezygnowałem z zakupu
    urządzenia, które na to pozwala (wbudowana obsługa SIM). Taniej
    oczywiście z BT, ale niekoniecznie będzie chciało to wtedy działać
    z posiadanym telefonem :) Inna sprawa, że AM z tego nie skorzysta,
    póki nie zaktualizuje się z traffica.

    BTW - jaka jest liczba aktywnych użytkowników LD?

  • 9. Data: 2013-08-03 14:31:50
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-08-03 00:52, J.F. pisze:
    mozna-juz-jezdzic-poludniowa-obwodnica-warszawy,1939
    646,415

    > UMP tez wie.

    A prowadzi? Ja do UMP nic nie mam, niemniej nawigacja to z niej jest
    taka sobie. Do tego musiałbym z wypiekami na twarzy śledzić zmiany
    tras alternatywnych, ściąg manualnie po kilkadziesiąt MB (bądź całość)
    i wgrywać do telefonu :)

    > I nawet google wie, tylko tradycyjnie - nie prowadzi.

    Spoko, Automapa też kiedyś wygrała z Navigon Traffic Live ;)

  • 10. Data: 2013-08-04 08:21:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 03 Aug 2013 14:31:50 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

> [...]

    > taka sobie. Do tego musiałbym z wypiekami na twarzy śledzić zmiany
    > tras alternatywnych, ściąg manualnie po kilkadziesiąt MB (bądź całość)

    Nie rozumiem ... dlaczego manualnie ? I dlaczego sledzic ?
    Sciagasz czasem nowa wersje i jest dobrze.
    A ze grube megabajty ... przynajmniej wiesz za co ten rachunek od
    dostawcy internetu :-)

    J.