  • 1. Data: 2009-07-27 14:08:40
    Temat: Polskie kanaly w Niemczech via satelita
    Od: "Bladin" <u...@w...pl>

    Moja rodzina w Niemczech ma jakas platforme satelitarna i kilka kanalow tv z
    polska oferta. - m.in. tvnwarszawa.
    Chcieliby ogladac polskie programy TVP1 oraz TVP2. Jak to moga zrobic? Czy
    trzeba kupic jakas super karte? nowy dekoder? polsat cyfrowy czy cos jeszcze
    innego?

  • 2. Data: 2009-07-27 14:16:20
    Temat: Re: Polskie kanaly w Niemczech via satelita
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bladin" <u...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Moja rodzina w Niemczech ma jakas platforme satelitarna i kilka kanalow tv
    > z polska oferta. - m.in. tvnwarszawa.
    > Chcieliby ogladac polskie programy TVP1 oraz TVP2. Jak to moga zrobic?

    Najtaniej kupić Telewizję na Kartę.

    >Czy trzeba kupic jakas super karte?

    Tak.
    Ale dla tych 2 programów to jednorazowy wydatek 50 zł.

    > nowy dekoder?

    A stary ma czytnik kart?
    Jeśli nie - to trzeba kupić inny, z czytnikiem conax.

    >polsat cyfrowy czy cos jeszcze innego?

    Legalnie cyfrowego polsatu za granicą nie można chyba mieć.
    TnK można - nie pytają kto kupuje i po co.

  • 3. Data: 2009-07-27 14:46:58
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

    TNK teraz, a później
    http://satkurier.pl/news/48190/darmowa-platforma-sat
    elitarna-tvp-w-2009.html

  • 4. Data: 2009-07-27 16:20:42
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "K.K." <z...@h...oraz.pl> napisał w
    wiadomości news:4a6dbde8$1@news.home.net.pl...
    > TNK teraz, a później
    > http://satkurier.pl/news/48190/darmowa-platforma-sat
    elitarna-tvp-w-2009.html

    pozniej znaczy nigdy. TVP nie ma kasy na robienie platformy satelitarnej,
    poki co zwalnia ludzi bo musi oszczedzac...

  • 5. Data: 2009-07-27 16:43:28
    Od: "zeeltom" <z...@g...com>

    > pozniej znaczy nigdy. TVP nie ma kasy na robienie platformy satelitarnej,
    > poki co zwalnia ludzi bo musi oszczedzac...
    Na pewno wyjdzie taniej, niż cyfryzacja naziemna.

  • 6. Data: 2009-07-27 16:58:27
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "zeeltom" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    > Na pewno wyjdzie taniej, ni cyfryzacja naziemna.

    16 kanałów regionalnych czyli cały transponder zamiast 1/7 multipleksu
    wyjdzie taniej? Chyba z matmy i ekonomii jestes slaby.
    A naziemną TVP i tak musi zrobic bo sa ludzie u których nie da sie powiesic
    talerza satelitarnego a poza tym nie kazdy chce miec
    dodatkowe boxy w domu ja np. wole telewizor ktory ma 1 pilot i odbiera
    cyfrowe kanaly naziemne.
    TVP naziemna musi zrobic a na satelitarna nigdy jej nie bedzie stać, predzej
    zrezygnują z tego co maja na satelicie bo kto dzis
    korzysta z odbioru TVP via Astra skoro wszyscy odbieraja Hotbirda? Powinni
    przestac nadawac na Astrze juz dzis a zaoszczedzone pieniadze dac ludziom
    byloby mniej zwolnien w TVP...

  • 7. Data: 2009-07-27 17:04:10
    Od: "zeeltom" <z...@g...com>

    >... Powinni przestac nadawac na Astrze juz dzis a zaoszczedzone pieniadze
    >dac ludziom byloby mniej zwolnien w TVP...
    Myślisz, że taniej wyjdzie cała infrastruktura naziemna, niż wynajęcie
    transpondera?

  • 8. Data: 2009-07-27 17:33:36
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    > Myślisz, że taniej wyjdzie cała infrastruktura naziemna, niż wynajęcie
    > transpondera?

    strukture naziemna sie tez wynajmuje, wynajecie 1/7 infrastruktury naziemnej
    wyjdzie na pewno duzo taniej niz caly transponder na 16 programow
    regionalnych. A dvb-t tvp bedzie i tak musiala zrobic wiec emisja na
    satelicie to zawsze DODATKOWE koszty ktore mozna by dac ludziom zamiast ich
    zwalniac

  • 9. Data: 2009-07-27 18:10:44
    Od: Mark <...@o...pl>

    Dnia Mon, 27 Jul 2009 16:16:20 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Legalnie cyfrowego polsatu za granicą nie można chyba mieć.
    > TnK można - nie pytają kto kupuje i po co.

    Serio sa jakies przeciwwskazania? Bo nawet o tym nie wiedzialem jak
    wysylalem bratu do angli zestaw.

    --
    Mark

  • 10. Data: 2009-07-27 18:19:39
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mark" <...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Serio sa jakies przeciwwskazania?

    Prawne.

    > Bo nawet o tym nie wiedzialem jak
    > wysylalem bratu do angli zestaw.

    Gdyby nie było, brat mógłby go sobie sam kupić.
    Może? ;-)