  • 41. Data: 2009-08-01 13:24:59
    Temat: Re: Polskie kanaly w Niemczech via satelita
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Michal Lukasik" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:3r5gjjmlx0in.dlg@smutas.org...

    > Jakbym pisał/myślał jak Ty tylko o sobie to bym od razu napisał, że to
    > żaden problem kupić tę kartę, kupić tuner z Conax

    Nie muszę, bo mam.
    I wielu zainteresowanych tv z satelity też ma lub mieć może.

    > (albo wgrać w posiadany
    > tuner multicama, pod warunkiem, że to umożliwia i że to działa - tak
    > zakładam), ale cały czas chodzi mi o to, że IMO dla wielu nie to będzie
    > najłatwiejsza droga do odbioru polskiej TV.

    Bzdura.
    Najłatwiejszą drogą do badziewia z tvp jest włączyć tuner naziemny.

    > Przykład z brzegu - post zaczynający wątek. Jak oferta TVP urzeczywistni
    > się, to na takie pytanie odpowiedź będzie oczywista - przestawić antenę.

    Jak się urzeczywistni to będzie na HB.
    Sam cytowałeś, że będą mieli płatny pakiet, czyli coś więcej poza własnym
    shitem.
    Jak sądzisz, skąd go wezmą? ;-)

    > No i znowu nie dalej niż "czubek własnego nosa". ;D

    Ty robisz za rzecznika narodu czy jak?

    > Przypominam. Odpowiedziałeś na post, w którym z marnej oferty FTA na HB
    > jako IMO najlepszą określiłem ofertę TVP

    Masz chyba kłopoty z budowaniem zdań, stąd nie bardzo wiadomo o czym
    piszesz.
    HINT: Nie ma TVP na HB FTA poza Polonią.

  • 42. Data: 2009-08-01 13:26:03
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > To podchwytliwe pytanie? ;D
    > Skąd założenie, że bajdurzenia?

    Mam więcej niż 15 lat i niejedno bajdurzenie słyszałem.

    > (fakt, mieszkając w Polsce można nabrać
    > takiego nawyku (i tu się złapałem, na tym, że nie wiem jaką emotkę
    > wstawić, ale to temat nie na tę grupę)
    >
    > Chciałbym żeby okazało się to prawdą.

    A ja nie.
    Zdecydowanie wolę ludzkie dvb-t niż obracanie kota ogonem.
    Niech się TVP na tym skupi.

  • 43. Data: 2009-08-01 19:46:18
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 1.8.2009, Cavallino napisał(a):

    > Nie muszę, bo mam.
    > I wielu zainteresowanych tv z satelity też ma lub mieć może.

    Mieszkający poza granicami Polski kartę TNK owszem mogą mieć, ale nie bez
    problemów. No bo jak? Wysyłka? Wycieczka?

    > Bzdura.
    > Najłatwiejszą drogą do badziewia z tvp jest włączyć tuner naziemny.

    Może dla Ciebie, ale nie dla autora wątku. (znowu "czubek nosa")

    > Jak się urzeczywistni to będzie na HB.
    > Sam cytowałeś, że będą mieli płatny pakiet, czyli coś więcej poza własnym
    > shitem.
    > Jak sądzisz, skąd go wezmą? ;-)

    Nie interesuje mnie ich płatny pakiet, ani skąd go wezmą. Cały czas
    rozchodzi mi się o darmowy. I skąd wiesz, że na HB skoro cytowałem, że
    sami nie wiedzą?

    > Ty robisz za rzecznika narodu czy jak?

    Nie. Staram się tylko postrzegać rzeczy z różnych punktów widzenia.

    > Masz chyba kłopoty z budowaniem zdań, stąd nie bardzo wiadomo o czym
    > piszesz.
    > HINT: Nie ma TVP na HB FTA poza Polonią.

    Faktycznie popełniłem błąd bo myślałem, że Historia, też jest, a nie jest.
    Nie zmienia to faktu, że z polskiej oferty FTA na HB, IMO tylko ta
    nieszczęsna Polonia jest "coś" warta.
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://polish.spampoison.com/

  • 44. Data: 2009-08-01 20:03:41
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Mieszkający poza granicami Polski

    Mieszasz tematy.
    To z założenia NIE MA być oferta dla mieszkających poza granicami Polski.
    Już to o wąskiej wiązce ktoś cytował, bez tego się nie obejdzie, zwłaszcza
    FTA - prawa autorskie się kłaniają.

    > Może dla Ciebie, ale nie dla autora wątku. (znowu "czubek nosa")

    Tylko że to Ty siejesz dezinformacją, mamiąc go ofertą TVP dla Polski.
    To go nie będzie dotyczyć, nawet jak się cudem uda zrealizować.

    > Nie interesuje mnie ich płatny pakiet

    Ale ich interesuje.
    Jak płatny pakiet - to będę musieli skorzystać z istniejącej POLSKIEJ oferty
    na HB.
    A trzeba nie mieć krzty pomyślunku, żeby podejrzewać iż zaproponują
    powszechnie odbiór na dwóch satelitach, każą KAŻDEMU potencjalnemu odbiorcy
    instalować zeza lub twina.
    O wiele prościej (i taniej) będzie im przerzucić swoje programy na HB niż
    forsować na siłę taki manewr.

    >I skąd wiesz, że na HB skoro cytowałem, że
    > sami nie wiedzą?

    Bo wiem gdzie to co mogliby zaproponować polskiemu widzowi już jest.
    I nie jest to Astra.

    > Nie.

    To daruj sobie bzdety i zapędzaj się w demagogii.

    >Staram się tylko postrzegać rzeczy z różnych punktów widzenia.

    Właśnie widać.
    Zwłaszcza że to powyżej: "Nie interesuje mnie ich płatny pakiet" jest Twoje.
    Jeśli uważasz, że ktoś będzie z Tobą gadał o tym co interesuje Ciebie, ale o
    tym co interesuje jego już nie, to jesteś w błędzie.

    > Faktycznie popełniłem błąd bo myślałem, że Historia, też jest, a nie jest.
    > Nie zmienia to faktu, że z polskiej oferty FTA na HB, IMO tylko ta
    > nieszczęsna Polonia jest "coś" warta.

    FTA nie jest nic warta i tyle, może być uzupełnieniem dla normalnej oferty,
    a nie nią samą.
    Takoż i dla ludzi z Niemiec siłą rzeczy Astra jest coś warta, a dla ludzi z
    Polski nic.
    Jak myślisz, dla kogo TVP zbuduje platformę?

  • 45. Data: 2009-08-01 21:21:33
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

> [...]
    > z Polski nic.
    > Jak myślisz, dla kogo TVP zbuduje platformę?

    jak to dla kogo? Dla garstki pasjonatów TVP HD dopóki tego nie będzie w
    DVB-T... Bo reszte wszyscy mają z Hotbirda. Chodzi o to że jest to ostatnia
    szansa na namówienie zarządu TVP na wybulenie kasy na platformę satelitarną
    bo jak się DVB-T rozwinie i wszystkie programy TVP będą dostępne w DVB-T to
    bulenie operatorowi satelitarnemu straci sens.

  • 46. Data: 2009-08-01 21:24:04
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    > Według Ciebie może i tak (masz prawo), są jednak tacy, którzy uważają
    > inaczej.
    >
    > Obietnice/zapowiedzi są i mówią, że:
    > "Platforma satelitarna TVP będzie oferować dwa pakiety. Pakiet podstawowy
    > będzie *bezpłatny* i będzie obejmował kanały oferowane obecnie drogą
    > naziemną (TVP1, TVP2, TVP INFO, TV Puls, TVN, Polsat i TV 4) oraz prawie

    ktoś Ci bajek naopowiadał Polsat nigdy się nie zgodzi na puszczenie go FTA
    bo straci wszystkich klientów pakietu Mini.

    > wszystkie pozostałe kanały TVP (do wyboru TVP Polonia, TVP Sport, TVP
    > Kultura, TVP Historia, TVP HD). Jednak obecność TVP HD jest mało
    > prawdopodobna ze względu na konieczność korzystania z droższego dekodera
    > HD."
    >
    > I dalej...
    > "Pakiet rozszerzony, oferowany płatnie, będzie można zamawiać dodatkowo do
    > pakietu podstawowego. Na razie nie wiadomo, jakie kanały będzie
    > obejmował."

    wybulcie kase a dostaniecie kota w worku załosne. TVP naprawde musi budowac
    jakas filozofię zeby uzasadnic wywalenie kasy dla pewnej luksemburskiej
    spółki satelitarnej ?