  • 31. Data: 2009-11-20 12:38:36
    Temat: Re: Polskie kanaly HD w sieciach polskich operatorów
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    pawell32 wrote:
    > co Cię to obchodzi?
    > jest dobry chociaż z tego powodu, że widdzę sporą różnicę
    > między sd hd. (nie dot. tvn hd).

    nie watpie, że widzisz róznicę pomiędzy SD a HD ale chyba nie widziałeś
    porządnego HD, takiego prawdziwego 1920x1080 lecacego w strumieniu powyżej
    20Mb. ja wiem, że opertaorzy żydzą na strumieniu ( z praktyki zawodowej) i
    nieraz nawet dobry film w fullHD leci z satelity w takiej jakości, że płakać
    się chce. dlatego nie podniecajmy się znaczkiem HD na ekranie, on nic nie
    znaczy. prawdziwe HD to sobie możesz puszczać w domu, takie z 25Mb
    strumieniem w pełnej rozdzielczości a tego nie da Ci żaden opeartor.

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 32. Data: 2009-11-20 12:44:45
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    VSS pisze:

> [...]
    > znaczy. prawdziwe HD to sobie możesz puszczać w domu, takie z 25Mb
    > strumieniem w pełnej rozdzielczości a tego nie da Ci żaden opeartor.

    to jest druga sprawa, i wiem jak wygląda FHD, bo miałem PS3.
    temat był inny, poza tym jest mało miejsca na sat, więc nikt
    nie będzie się zbytnio wychylał, a standard
    nie przewiduje 1080p tylko 1080i.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

  • 33. Data: 2009-11-20 13:02:46
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    pawell32 wrote:

    > większość przyrodniczych jest kręconych ta taśmie filmowej, nie daje
    > głowy że te na discovery, ale wiem na jakim sprzęcie tacy pracują.
    > był nawet reportaż, jeden Polak jest regularnie nagradzany,
    > za filmy przyrodnicze

    dlatego wiele programów leci w HD ale większa częśc jest upskalowana. nie
    sądzę, aby "amerykański chopper" albo "jak to jest zrobione" nagrywali na
    kliszy. dlatego tez napisałem w mojej pierwszej odpowiedzi: "szkoda, że
    większośc jest sztucznie upskalowanych do HD"

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 34. Data: 2009-11-20 13:52:25
    Od: "MF[PL]" <s...@w...pl>

    VSS pisze:

> [...]
    > kliszy. dlatego tez napisałem w mojej pierwszej odpowiedzi: "szkoda, że
    > większośc jest sztucznie upskalowanych do HD"

    Od ponad 3 lat oglądam Discovery HD i nie widziałem tam upscalowanego
    programu. Chyba, że są "przytaczane" jakieś archiwalne materiały.
    "Amerykański chopper" i "Jak to jest zrobione" nie są upscalowane !!!
    Bzdury wypisujesz.

  • 35. Data: 2009-11-20 13:53:42
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    VSS pisze:

> [...]
    > kliszy. dlatego tez napisałem w mojej pierwszej odpowiedzi: "szkoda, że
    > większośc jest sztucznie upskalowanych do HD"

    nie lubie choppera jak całej kultury ameryk. - a to na pewno jest
    nagrywane kamerami cyfrowymi, a to z kolei nie dowodzi tego by
    materiał musiał być upscalowany.
    przecież kamery hd na rynku nie są od wczoraj, nie wspominając
    profesjonalnych.
    nie rozumiem zatem dlaczego zakładasz, że materiał jest nagrywany w sd
    i upscalowany (how is made - to stare materiały i muszą być
    upscalowana), a nie przerabiany prze operatorów?

  • 36. Data: 2009-11-20 22:09:34
    Od: "Wojciech Apel" <w...@n...3s.pl>

    > discovery hd?
    > u mnie obraz jest super, nie sądzę

    Discovery-HD? Przecież to TVP-HD najlepszy program HD. Na Hotbirdzie jest w
    MPEG-4 ale w jamboxie mierzyłem strumień - w szczycie leci 24Mb/s.

    W.

  • 37. Data: 2009-11-21 08:36:57
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2009-11-20 23:09, *Wojciech Apel* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:

    > MPEG-4 ale w jamboxie mierzyłem strumień - w szczycie leci 24Mb/s.

    Jak to zmierzyć? :)
    Sam chętnie bym zobaczył jaki bitrate mają niektóre programy :)
    Przy okazji prywata ;) - kiedy ESPN America w Jamboxie?

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 38. Data: 2009-11-21 19:34:58
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    Wojciech Apel wrote:
    > Discovery-HD? Przecież to TVP-HD najlepszy program HD. Na Hotbirdzie
    > jest w MPEG-4 ale w jamboxie mierzyłem strumień - w szczycie leci
    > 24Mb/s.

    to wyrzuć go jak najszybciej bo Cię oszukuje, TVP HD leci z strumieniem
    około 8mb.

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 39. Data: 2009-11-21 19:40:36
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Sat, 21 Nov 2009 20:34:58 +0100, VSS napisał:

    > to wyrzuć go jak najszybciej bo Cię oszukuje, TVP HD leci z strumieniem
    > około 8mb.

    Szczególnie ten odbierany światłowodem z Woronicza...

    --
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 40. Data: 2009-11-21 19:46:37
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    Verox wrote:

    > Szczególnie ten odbierany światłowodem z Woronicza...

    ten co leciał światłem z woronicza miał niecałem 8M + 2x256k fonia + 225k
    telegazeta + kilkanaście kilo tablice i kilka kilo EPG, gdzies mam screena

    --
    VSS
    http://vss.pl