  • 41. Data: 2009-11-21 22:44:41
    Temat: Re: Polskie kanaly HD w sieciach polskich operatorów
    Od: "Wojciech Apel" <w...@n...3s.pl>

    > Jak to zmierzyć? :)

    np. programem tsReader - darmowy soft do analizy strumieni transportowych,
    również z interfejsem pod IPTV. Ale lepiej powiedz komuć, że wpinasz laptopa
    do sieci JAMBOXa bo może zadziałać jakieś zabezpieczenie i się odetniesz od
    sygnału.

    W.

  • 42. Data: 2009-11-21 22:46:52
    Od: "Wojciech Apel" <w...@n...3s.pl>

    > to wyrzuć go jak najszybciej bo Cię oszukuje, TVP HD leci z
    > strumieniem około 8mb.

    Zabrakło słówka "po" w mojej wypowiedzi. Discovery-HD jest najlepsze "po"
    TVP-HD, które ma mniejszy strumień ale w MPEG-4 a D-HD jest w MPEG-2.

    W.

  • 43. Data: 2009-11-22 01:29:04
    Od: "[MF] PL" <s...@w...pl>

    2009-11-21 23:46, Wojciech Apel napisal (a):
    ... a D-HD jest w MPEG-2.
    a gdzie, bo z hotbirda leci w mpeg4?

  • 44. Data: 2009-11-22 09:57:37
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Wojciech Apel" <w...@n...3s.pl> napisał w wiadomości

    > Zabrakło słówka "po" w mojej wypowiedzi. Discovery-HD jest najlepsze "po"
    > TVP-HD, które ma mniejszy strumień ale w MPEG-4 a D-HD jest w MPEG-2.

    Najwyższy bitrate z polskich kanałów HD ma C+Sport HD.
    Zazwyczaj waha się między 15 a 20 mb.
    TVP HD nigdy nie osiągnęło nawet połowy tego, nawet gdy pokazywali turniej w
    ręczną z Chorwacji.
    Oba są w mpeg-4.

    Obserwację mam na bieżąco, gdyż DVBViewer pokazuje odbierany bitrate.

  • 45. Data: 2009-11-23 07:05:47
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Cavallino pisze:
> [...]
    > turniej w ręczną z Chorwacji.
    > Oba są w mpeg-4.
    >
    > Obserwację mam na bieżąco, gdyż DVBViewer pokazuje odbierany bitrate.

    ale c+ nadaje chyba w mpeg2?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

  • 46. Data: 2009-11-23 10:59:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości news:

    > ale c+ nadaje chyba w mpeg2?

    Nie, HD nadaje w mpeg-4.

  • 47. Data: 2009-11-23 18:36:03
    Od: "Wojciech Apel" <w...@n...3s.pl>

    > ... a D-HD jest w MPEG-2.
    > a gdzie, bo z hotbirda leci w mpeg4?

    Operatorzy kablowi nie borią tego z hotbirda tylko z jakiegoś satelity
    dosyłowego - pewnie jakiś murzyński, bo jak go w JAMBOXie wdrażali to
    postawili kolejną antene, skierowaną daleko na E.

    W.