  • 1. Data: 2009-11-17 14:11:32
    Temat: Nagrywanie telewizji n
    Od: Netx <n...@g...pl>

    Zastanawiam się nad telewizją n i mam pytanie odnośnie
    nagrywania PrPbY:
    - jaka rozdzielczość max. jest dostępna po PrPbY w telewizji
    n ??????
    - czy sygnał PrPbY jest zabezpieczony jakoś czy też można go
    nagrywać na komputerze? Tzn. mam tuner Tv na komputerze z
    takim wejściem PrPbY m.in., i ciekaw jestem czy uda się
    nagrywanie z tego sygnału?
    - czy jakość będzie lepsza niż przy nagrywaniu przez Scart?
    Znacznie gorsza od HDMI?(wiem że z HDMI się nie da nagrywać)
    - czy sygnał PrPbY można rozdzielić na TV i komputer aby
    jednocześnie szło?
    - a może są "stacjonarne" nagrywarki PrPbY?

    Pozdrawiam,
    Marek

  • 2. Data: 2009-11-17 14:16:17
    Temat: Re: Nagrywanie telewizji n
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Netx" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Zastanawiam się nad telewizją n i mam pytanie odnośnie
    > nagrywania PrPbY:

    Czyli component.

    > - jaka rozdzielczość max. jest dostępna po PrPbY w telewizji
    > n ??????

    720p

    > - czy sygnał PrPbY jest zabezpieczony jakoś czy też można go
    > nagrywać na komputerze?

    To analogowy sygnał, więc nie powinno być problemów.

    > Tzn. mam tuner Tv na komputerze z
    > takim wejściem PrPbY m.in., i ciekaw jestem czy uda się
    > nagrywanie z tego sygnału?

    Spróbuj.

    > - czy jakość będzie lepsza niż przy nagrywaniu przez Scart?

    Zdecydowanie.

    > Znacznie gorsza od HDMI?

    Nie.

    >(wiem że z HDMI się nie da nagrywać)
    > - czy sygnał PrPbY można rozdzielić na TV i komputer aby
    > jednocześnie szło?

    Oczywiście.

    > - a może są "stacjonarne" nagrywarki PrPbY?

    Pytasz jaka nagrywarka dvd ma wejście component?

  • 3. Data: 2009-11-17 17:26:36
    Od: Netx <n...@g...pl>

    Cavallino pisze:

    > Pytasz jaka nagrywarka dvd ma wejście component?

    Tak, już znalazłem na Allegro. Dziękuję za odpowiedź.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-11-17 19:58:11
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Tue, 17 Nov 2009 15:11:32 +0100, Netx <n...@g...pl> wrote:

    >- czy sygnał PrPbY jest zabezpieczony jakoś czy też można go
    >nagrywać na komputerze? Tzn. mam tuner Tv na komputerze z
    >takim wejściem PrPbY m.in.,

    Z ciekawości - a co to za sprzęt?

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 5. Data: 2009-11-17 21:00:07
    Od: Netx <n...@g...pl>

    Maciej Bojko pisze:

    > Z ciekawości - a co to za sprzęt?

    Tuner hybrydowy (dvbt+analog) w postaci karty Leadtek -
    Pxdvr3200h. Na stronie Leadteka nie ma chyba opisu - może już
    jej nie produkują (na Allegro jest). Ale oprogramowanie
    działa i aktualizuje się nawet pod Windows 7 i ściąga kodek
    do naszej dvb-t.

  • 6. Data: 2009-11-17 21:14:53
    Od: Netx <n...@g...pl>

    Netx pisze:
    > Leadtek - Pxdvr3200h.

    PS. główna wada że się trochę grzeje

  • 7. Data: 2009-11-17 21:56:22
    Od: "Wiewior" <j...@t...cy>

> [...]
    > Allegro jest). Ale oprogramowanie działa i aktualizuje się nawet pod
    > Windows 7 i ściąga kodek do naszej dvb-t.

    Jak nie ma, jak jest :)
    http://www.leadtek.com/eng/tv_tuner/overview.asp?pro
    nameid=377

    --
    Wiewior
    j...@t...cy

  • 8. Data: 2009-11-17 22:08:20
    Od: "Wiewior" <j...@t...cy>

> [...]
    > nagrywać na komputerze? Tzn. mam tuner Tv na komputerze z
    > takim wejściem PrPbY m.in., i ciekaw jestem czy uda się

    Z opisu karty wynika, że raczej wyżej PAL-u na wejściu analogowym nie
    podskoczy...
    "Supports HDTV/AC3 standard for high definition video and high quality audio
    experience (DVB-T reception only)"

  • 9. Data: 2009-11-18 17:01:39
    Od: "sesam" <s...@o...pl>

    Ja chciałem coś nagrać z N na nagrywarce Panasonic'a, ale nawet po analogu
    powiedziała NIE :(

  • 10. Data: 2009-11-18 20:18:57
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik sesam napisał:
    > Ja chciałem coś nagrać z N na nagrywarce Panasonic'a, ale nawet po analogu
    > powiedziała NIE :(

    No to albo ten tuner tak ma, albo coś jest źle w połączeniu, bo moja
    nagrywarka (też Panasonic'a) nie ma problemu z nagrywaniem z tunerów.