  • 11. Data: 2009-11-19 07:55:58
    Temat: Re: Polskie kanaly HD w sieciach polskich operatorów
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    VSS pisze:

    > np. discovery, tvn - to tak na szybko, większość transmisji jest upskalowana

    discovery hd?
    u mnie obraz jest super, nie sądzę

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

  • 12. Data: 2009-11-19 10:26:28
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    pawell32 wrote:
    > u mnie obraz jest super, nie sądzę

    przykro mi, że masz problemy z wzrokiem albo oglądasz to HD na 15" LCDku

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 13. Data: 2009-11-19 12:09:13
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    VSS pisze:

    > przykro mi, że masz problemy z wzrokiem albo oglądasz to HD na 15" LCDku

    nie mam i oglądam na lcd 40 inch,
    zmień swój

  • 14. Data: 2009-11-19 13:02:52
    Od: And <a...@o...pl>

    Wojciech Apel wrote:

    > Ot, takie małe zestawienie - szkoda, ze tylko w HTMLu ładnie wygląda.
    > Jak to wsadzić w TXT aby się dobrze formatowało?

    Brakuje Polsatu HD, który jest oczywiście na CP

  • 15. Data: 2009-11-19 13:22:39
    Od: "cztery" <r...@d...trzy>

    > nie mam i oglądam na lcd 40 inch,
    > zmień swój

    Discovery HD jest upscaleowany. Zwroc uwage, ze leci ten sam material w
    Disc.SD co HD. W National Geographic HD, ktore jest imho kanalem o
    najlepszej jakosci obrazu jak i dzwieku wsrod tych, ktore widzialem w
    Polsce, leci inny program na NG HD co na NG SD. Tak samo w natywnym History
    SD/HD czy TVP/TVP HD.
    Upscalowane programy na ogol nadaja to samo w SD jak i HD - TVN/TVN HD
    (gdzie wlasna produkcja leci w HD).

  • 16. Data: 2009-11-19 13:33:12
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    cztery pisze:

> [...]
    > History SD/HD czy TVP/TVP HD.
    > Upscalowane programy na ogol nadaja to samo w SD jak i HD - TVN/TVN HD

    nie wiem o czym o powiadasz, ale u mnie na discovery hd jest co innego
    niż na discovery chanell.
    może odnosisz się do cyfrowego polsatu, bo tam nie wiem.
    wiem że maja w ofercie, ale idzie na innym transponderze

  • 17. Data: 2009-11-19 13:49:21
    Od: SW3 <s...@p...fm>

    Dnia 19-11-2009 o 14:22:39 cztery <r...@d...trzy> napisał(a):

    > leci ten sam material w Disc.SD co HD

    I to jest koronny dowód na upscaling w DHD? Rozumiem że możliwość
    downscalingu w DSD wykluczyłeś na podstawie istotnych przesłanek?
    (nie wiem czy jest upscalowany czy nie, odnoszę się tylko do powyższego
    "argumentu")

    --
    SW3
    ----

  • 18. Data: 2009-11-20 07:14:51
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    pawell32 wrote:

    > nie mam i oglądam na lcd 40 inch,
    > zmień swój

    to musisz ziemić okulistę, ten Cię oszukuje.
    jak mozna nie widzieć tak ewidentnego upskalowania ??
    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 19. Data: 2009-11-20 07:16:06
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    pawell32 wrote:
    > nie wiem o czym o powiadasz, ale u mnie na discovery hd jest co innego
    > niż na discovery chanell.

    nie w tym samym czasie, te same stare filmy sprzed 5-7 lat lecą na HD mimo,
    że sa nagrane w niższej rozdzielczości.

    > może odnosisz się do cyfrowego polsatu, bo tam nie wiem.
    > wiem że maja w ofercie, ale idzie na innym transponderze

    ja piszę o Nce.

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 20. Data: 2009-11-20 07:16:55
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    SW3 wrote:
> [...]
    > downscalingu w DSD wykluczyłeś na podstawie istotnych przesłanek?
    > (nie wiem czy jest upscalowany czy nie, odnoszę się tylko do

    dowód jest taki, że na HD lecą filmy sprzed 5-8 lat, które na pewno nie były
    nagrywane w HD.

    --
    VSS
    http://vss.pl