  • 11. Data: 2011-08-04 10:47:55
    Temat: Re: Polskie drogi za 10lat
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 04.08.2011 10:32, Myjk pisze:

    > Niby taki chaos, ale zobacz, korków nie ma. ;)
    > U nas przy takim natężeniu ruchu korek miałby już 4km. :P

    Bo tam auto to auto, a nie oltarzyk weroniki styki.

  • 12. Data: 2011-08-04 12:11:51
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2011-08-03 22:33, DoQ pisze:

    > http://www.snotr.com/video/7504/Indian_Driving_Manne
    rs

    Ten anglojęzyczny kierowca wlecze się jak ciota tamując ruch (zapewne
    specjalnie dla TV) i rzuca fakami na wszystko, co go wyprzedza (a
    wyprzedza wszystko łącznie chyba z rowerami) w myśl oczywistej zasady,
    że szybszy jedzie szybciej. Tania sensacja dla gawiedzi w rodzaju
    złapania autobusu bez koła.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 13. Data: 2011-08-04 12:12:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "LEPEK" <n...@n...net> napisał w wiadomości

    rs

    > Ten anglojęzyczny kierowca wlecze się jak ciota tamując ruch (zapewne
    > specjalnie dla TV) i rzuca fakami na wszystko, co go wyprzedza

    Czyli kapelusznik w czystej postaci.
    Takich ichny futrzak czy inny kamilek.

  • 14. Data: 2011-08-04 14:01:45
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <t...@s...won>

    On 2011-08-04 10:47, neoniusz wrote:

    > Bo tam auto to auto, a nie oltarzyk weroniki styki.

    Nie.. ma się raczej wrażenie, że ludzie po prostu myślą i są uprzejmi -
    potrafia nieco zwolnić mając pierwszeństwo aby wpuścić ruch poprzeczny,
    dzięki temu nie muszą się zatrzymywać a ruch jest płynniejszy. Problemy
    zaczynają się dopiero wtedy gdy niecierpliwi i "sprytniejsi" próbują się
    wciskać na siłę (białe dwa samochody z 1:38) lub ewidentnie jadą
    niezgodnie z regułąmi (motocyklista jadący pod prąd w 1:29 - ewidentnie
    spowodował zamieszanie). Widać też fajnie, że nikt nie upiera się przy
    tym, że w danej sytuacji ma pierwszeństwo - świetny kontrast względem
    sytuacji u ruskich.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 15. Data: 2011-08-04 14:16:43
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-08-03 22:48, Myjk pisze:
    > Wed, 03 Aug 2011 22:33:24 +0200, DoQ

    > Ten gość za kierownicą jakiś niezdrowy jest. :P

    Nie potrafi jeździć to się wkurza, niepotrzebnie na innych. Inna sprawa,
    że ja też nie potrafiłbym tam jeździć, ale dla odmiany się tam nie pcham:)

    A.

  • 16. Data: 2011-08-04 14:46:29
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    DoQ wrote:
    > Witam
    >
    > W szybkim tempie zbliżamy się do czegoś takiego:
    > http://www.snotr.com/video/7504/Indian_Driving_Manne
    rs

    > Jak było.. co zlego to nie ja... :)

    dlaczego sądzisz że będziemy jeździć lewą stroną :)

  • 17. Data: 2011-08-04 15:13:14
    Od: a...@g...pl

    DoQ wrote:

    > Witam
    >
    > W szybkim tempie zbliżamy się do czegoś takiego:
    > http://www.snotr.com/video/7504/Indian_Driving_Manne
    rs

    To był taki program, brali kierowców zadowodowych z np. usa, dawali im taką
    brykę marki tata (która kabinę ma z ... drewna) i mieli za zadanie dojechać
    gdzieś tam. Potem wlekli się drogami w górach (ten typ, że zaraz przepaść i
    2 auta się nie miną). Mieli jedynie lokalnego "przewodnika/pilota".

    Szkoda, że nie oglądałem całgo...

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 18. Data: 2011-08-04 15:50:00
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-08-04 10:10, Olo pisze:

    > http://nitawriter.wordpress.com/2008/10/20/what-is-t
    he-solution-to-indias-high-accident-rate/

    To chyba lepsze te zabory ;)

  • 19. Data: 2011-08-04 18:55:24
    Od: rafikx <r...@g...pl>

    W dniu 2011-08-04 15:13, a...@g...pl pisze:

> [...]
    > gdzieś tam. Potem wlekli się drogami w górach (ten typ, że zaraz przepaść i
    > 2 auta się nie miną). Mieli jedynie lokalnego "przewodnika/pilota".

    Ten gość jeździł kiedyś ciężarówką po zamarzniętym morzu (był taki cykl
    na Discovery). Pracodawca wypieprzył go z pracy za permanentne
    niszczenie sprzętu.

    > Szkoda, że nie oglądałem całgo...

    Ja nie zdzierżyłem. Mała strata.

    R.

  • 20. Data: 2011-08-04 19:49:03
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 4 Aug 2011 12:12:53 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Czyli kapelusznik w czystej postaci.
    >Takich ichny futrzak czy inny kamilek.

    Reżyseria i tyle. Ten serial był na TVN Turbo, a gość z tego trucka
    jeździł też w Ice Road Truckers. A tam to już nie przelewki i do
    kapelusznictwa im daleko.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280