  • 1. Data: 2017-05-29 22:06:23
    Temat: Polskie drogi
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Nowa seria sie objawila: WyprzedzaczPL

    https://www.youtube.com/watch?v=vD9SmVtK0Xo
    https://www.youtube.com/watch?v=AA5Nw3DmTH8

    itd.

    Az strach jezdzic :-)

    Odcinek 82 tez smakowity
    https://www.youtube.com/watch?v=xuaFKAGTJZM

    Prawie jak w Rosji :-)

    Np. 2:00, 4:00 - trzeba miec szczescie

    Gdzie tak jezdza ? Bo ja na szczescie nie widuje ..

    J.

  • 2. Data: 2017-05-29 22:24:47
    Temat: Re: Polskie drogi
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    J.F. w

    > Gdzie tak jezdza ? Bo ja na szczescie nie widuje ..

    Dużo ludzi - często wykształconych - nie widuje spacji przed pytajnikiem,
    również, trzech kropek większość wykształconych używa, zamiast spacji i
    dwóch kropek.

    Co do meritum, to od lat wiadomo, ze niewiele kilometrów poz Wrocławiem
    robisz, ale dużo o nieznanych sobie drogach masz do napisania...

    --
    'Tom N'

  • 3. Data: 2017-05-30 01:06:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 29 May 2017 22:24:47 +0200, 007 napisał(a):

> [...]
    >
    > Co do meritum, to od lat wiadomo, ze niewiele kilometrów poz Wrocławiem
    > robisz, ale dużo o nieznanych sobie drogach masz do napisania...

    Ale ilosc wypadkow w calym kraju spadla, nie tylko we Wroclawiu :-P

    J.

  • 4. Data: 2017-05-30 01:17:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    I jeszcze dwie ciekawostki ze strony http://m.cda.pl/video/p36, ale
    sie beda przesuwac

    ot pech ... a w zasadzie to peszek
    http://ebd.cda.pl/620x368/14080332b

    czyja wina ? :-)
    http://ebd.cda.pl/620x368/140731543

    J.

  • 5. Data: 2017-05-30 01:35:07
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Sadzilem ze nie mozesz byc bardziej glupi niz jestes. Mylilem sie, mozesz

  • 6. Data: 2017-05-30 06:09:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.05.2017 o 01:17, J.F. pisze:

    > czyja wina ? :-)
    > http://ebd.cda.pl/620x368/140731543

    A co budzi twoje wątpliwości? Niesprawny abs to jedno, a wyprzedzanie
    jak nie ma warunków to drugie.

    Shrek

  • 7. Data: 2017-05-30 10:12:09
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-05-30 o 01:17, J.F. pisze:

    > I jeszcze dwie ciekawostki ze strony http://m.cda.pl/video/p36, ale
    > sie beda przesuwac
    >
    > ot pech ... a w zasadzie to peszek
    > http://ebd.cda.pl/620x368/14080332b

    To nie pech, tylko zaniedbanie kierowcy ciężarówki - jazda niesprawnym
    i/lub przeładowanym pojazdem.

  • 8. Data: 2017-05-30 11:12:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >A co budzi twoje wątpliwości? Niesprawny abs to jedno, a wyprzedzanie
    >jak nie ma warunków to drugie.

    No ale zamiast dostosowac predkosc do warunkow, to jechala tak, ze
    zajechala droge :-)

    J.

  • 9. Data: 2017-05-30 11:43:33
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 29 May 2017 22:06:23 +0200, w
    <15hhzg164d5c.1pnx4r8e25ocj$.dlg@40tude.net>, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Nowa seria sie objawila: WyprzedzaczPL
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=vD9SmVtK0Xo

    Takie przemyślenia:
    - 1:10m - sami nie wyprzedzimy, ale innemu utrudnimy
    - ten z 3:30 niezły :)
    - w połowie przypadków było niebezpiecznie, bo zero współpracy ze strony
    nieogarów
    - reszcie zabrać PJ

  • 10. Data: 2017-05-30 11:50:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.05.2017 o 11:12, J.F. pisze:

    > No ale zamiast dostosowac predkosc do warunkow, to jechala tak, ze
    > zajechala droge :-)

    Co było skutkiem że jechał na nią wyprzedzający baran. A jakby ją
    majtnęło w drugą stronę a baran pojechałby dalej, to czyja wina?

    Shrek