  • 1. Data: 2010-03-26 17:34:32
    Temat: Polskie drogi
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    http://policyjni.gazeta.pl/Policyjni/1,91152,7704205
    .html

    Nasuwaja mi sie dwa pytania:

    -co to musi byc za droga zeby tak sie stalo ?

    -pomysl drogowcow ? Postawic wszedzie ograniczenie do 2t, i naprawiac
    z ubezpieczenia ? :-)

    J.

  • 2. Data: 2010-03-26 19:09:40
    Temat: Re: Polskie drogi
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    J.F. napisał(a):
    > -co to musi byc za droga zeby tak sie stalo ?
    Polskie drogi.
    Z linka
    "Kierujący pojazdami byli trzeźwi."
    LOL
    --
    Krzysiek

  • 3. Data: 2010-03-26 19:22:46
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Fri, 26 Mar 2010 19:09:40 +0100, Krzysztof 45 napisał(a):

    > Z linka
    > "Kierujący pojazdami byli trzeźwi."
    > LOL

    Większy LOL:
    "Koszty naprawy uszkodzonej jezdni pokryje najprawdopodobniej właściciel
    pojazdów."

    To ja pytam na ch*j zatem jest OC?

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 4. Data: 2010-03-26 19:29:23
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    MadMan napisał(a):
    > Większy LOL:
    > "Koszty naprawy uszkodzonej jezdni pokryje najprawdopodobniej właściciel
    > pojazdów."

    > To ja pytam na ch*j zatem jest OC?
    Jak by ten asfalt uszkodził te ciężarówki, a było odwrotnie.
    --
    Krzysiek

  • 5. Data: 2010-03-26 19:35:43
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    MadMan w <news:it0ly8jb1jgy.dlg@pedalarstwo.to.moja.pasja.net
    >:

    > Większy LOL:
    > "Koszty naprawy uszkodzonej jezdni pokryje najprawdopodobniej właściciel
    > pojazdów."
    > To ja pytam na ch*j zatem jest OC?

    Idź i poczytaj ustawę -- Art. 43.
    Zakładowi ubezpieczeń przysługuje prawo dochodzenia od kierującego pojazdem
    mechanicznym zwrotu wypłaconego z tytułu ubezpieczenia OC posiadaczy
    pojazdów
    mechanicznych odszkodowania, jeżeli kierujący:
    1) wyrządził szkodę umyślnie

    Myślisz, że TU zrezygnuje z uprawnienia?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 6. Data: 2010-03-26 19:38:57
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > pojazdów
    > mechanicznych odszkodowania, jeżeli kierujący:

    Chyba ten przepis nie podejdzie.
    Przecież nie mieli w zamiarze rozrycia asfaltu.
    Jest tam coś o rażącym niedbalstwie?
    To by bardziej pasowało.

  • 7. Data: 2010-03-26 19:52:03
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Cavallino w <news:hoiuvs$9j0$1@news.onet.pl>:

    > Użytkownik "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości

    > Chyba ten przepis nie podejdzie.
    > Przecież nie mieli w zamiarze rozrycia asfaltu.

    Bo panie wcześniej po tej drodze to my i po 35 ton przewozili i nic sie nie
    stało...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 8. Data: 2010-03-26 20:07:07
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Fri, 26 Mar 2010 19:35:43 +0100, 'Tom N' napisał(a):

> [...]
    > mechanicznych odszkodowania, jeżeli kierujący:
    > 1) wyrządził szkodę umyślnie
    >
    > Myślisz, że TU zrezygnuje z uprawnienia?

    Myślę że najpierw i tak będzie musiało wypłacić zarządcy drogi. A co
    potem się będzie działo to zależy głównie od tego kto ma lepszego
    prawnika i czy sędzia ma dobry dzień.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 9. Data: 2010-03-26 20:35:03
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-03-26 19:22, MadMan pisze:

    > To ja pytam na ch*j zatem jest OC?

    Głupiś - pokryje na 100 % ubezpieczyciel ... który hajs
    ściągnie z idiotów :)

    6008

  • 10. Data: 2010-03-26 20:57:32
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Użytkownik "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości

    > Chyba ten przepis nie podejdzie.
    > Przecież nie mieli w zamiarze rozrycia asfaltu.

    Eno, oni chcieli tylko przejechac.

    > Jest tam coś o rażącym niedbalstwie?
    > To by bardziej pasowało.

    Uhm, a jakby przejechali po lezacym czlowieku tez niedbalstwo?