  • 1. Data: 2016-02-02 22:00:49
    Temat: Polski manual do LG Optimus 3D max p720
    Od: Janusz Pawlowski <u...@w...pl>

    Kupiłem telefon LG Optimus 3D max p720, mam angielski manual do niego, ale z wieloma
    rzeczami nie potrafię sobie poradzić, poza tym manual po angielsku
    jest trochę męczący. Piszę więc na grupę z prośbą o link do manuala w języku polskim
    bo nigdzie nie udało mi się znaleźć. Być może manual pasował by od bliźniaczego
    modelu LG Optimus 3D p920 ? To prawie to samo - aparat fotograficzny jest tylko innej
    rozdzielczości.

  • 2. Data: 2016-02-03 18:07:46
    Temat: Re: Polski manual do LG Optimus 3D max p720
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2016-02-02 22:00, Janusz Pawlowski wrote:
> [...]
    bliźniaczego modelu LG Optimus 3D p920 ? To prawie to samo - aparat fotograficzny

    pl.misc.telefonia.gsm

  • 3. Data: 2016-02-03 18:47:07
    Od: Janusz Pawlowski <u...@w...pl>

    W dniu środa, 3 lutego 2016 17:07:42 UTC użytkownik Uncle Pete napisał:

    > pl.misc.telefonia.gsm

    OK - dziękuję za korektę adresową.