  • 21. Data: 2010-01-21 21:05:36
    Temat: Re: [Spam] Polska uczciwosc
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-01-21 17:47, marider pisze:

    > Wlasnie nie ale czy to cos zmienia?

    Zmienia. Narzekasz na uczciwosc innych, a sam kupujesz wbrew
    regulaminowi portalu. Sames sobie winien - Szeryfie...

    --
    pozdr
    pj

  • 22. Data: 2010-01-21 21:07:53
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    marider napisał
    > A moze i nie spam tylko ciag dalszy calej prawda o Polakach.

    > sami kanciarze, zlodzieje i chamy. Wstyd mi normalnie ze w tym kraju sie
    > urodzilem ;/
    > Wiec mam pytanie do ogolu czytajacych (moze ciut frustrujace) - czy sa
    > jeszcze w ogole uczciwi Polacy?!

    Często tacy oszuści jeszcze się publicznie chwalą, że sprytnie oszukali
    serwis aukcyjny i kupili poza aukcją.

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl

  • 23. Data: 2010-01-21 21:49:23
    Od: KLOSZ <k...@w...pl>

    Tytus z fabryki pisze:
    (...)

> [...]
    > kiedy duzy łodzki sprzedawca ociagal sie z uznaniem reklamacji obuwia
    > motocyklowego.
    > Zadzwonilem do Łódzkiego PIH'u (nie nie Państwowego Instytutu Higieny :) :)
    > :)...Pani wysluchala mnie, zanotowala i za dwie godziny otrzymalem maila od
    > sprzedawcy z informacja iz kasa zostala przelena na konto. Ale podkreslam
    > pani doskonale znala firme na ktora sie skarzylem i rozmowy wygladalo ze
    > jest ona na cenzurowanym.
    > Podstawa to znac przepisy - choc to nie zawsze decyduje o sukcesie w walce z
    > oszustami czy tez pojebanymi urzedasami...

    Tej, a kiedy to bylo z tym PIH co to juz nie jest PIH tylko IH, to tak
    na marginesie?
    I z jakiej ulicy ta lodzka firma byla?

    Zdrowko
    KLOSZ
    --
    FJR 1300 '01 - dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly rocznik....
    "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - by KLOSZ

  • 24. Data: 2010-01-22 02:52:11
    Od: marider <marider@CUT_go2.pl>

    (pj) pisze:

    > Zmienia. Narzekasz na uczciwosc innych, a sam kupujesz wbrew
    > regulaminowi portalu. Sames sobie winien - Szeryfie...

    Fakt, moglem to kliknac i gosc by jeszcze zaplacil prowizje od sprzedazy
    a chcialem mu pojsc dodatkowo na reke. Dla mnie osobiscie uczciwosc sie
    nie zmienia przy sprzedazy na aukcji czy poza nia, ale ja, to ja - byc
    moze gatunek juz na wymarciu. Na marnych 800zl swiat sie konczy wiec w
    najgorszym wypadku strate $ przetrawie, jakolwiek mam nauczke na
    przyszlosc zeby nie wierzyc Polaczkowi nawet jak gosc bedzie klekal
    przed krzyzem i sie zegnal woda swiecona ze prawde mowi. Tutaj
    nieuczciwcow jest od cholery i jeszcze wiecej, za granica sie z tym nie
    spotkalem bo nawet jak kupowalem cos o czym sprzedajacy pisal ze ma
    jakas ryse, to ja mialo a nie bylo krzywe i wygiete w banan a
    sprzedajacy nadal uparcie twierdzil ze jest "cacko". Zupelnie inna
    mentalnosc niz polska kombinatoryka stosowana i cwaniactwo na kazdym
    kroku typu "kto kogo". M.in. dlatego mnie nie dziwi dlaczego w Pl jest
    syf jak byl od lat x i bedzie nadal niezaleznie co za debile siedza w
    rzadzie. Jakie spoleczenstwo, taki kraj :( . Pytanie czy to sie kiedys
    zmieni na lepsze?

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki

  • 25. Data: 2010-01-22 06:53:39
    Temat: Re: Polska uczciwosc
    Od: scibor1 <s...@e...pl>

    On 22 Sty, 03:52, marider <marider@CUT_go2.pl> wrote:

    >. Pytanie czy to sie kiedys
    > zmieni na lepsze?

    zmieni sie
    13 kwietnia 2036 jak oberwiemy Apophis'em :D

    scibor
    Helga VFR800Fi

  • 26. Data: 2010-01-22 07:19:43
    Od: lesor <l...@o...pl>

    On 21 Sty, 16:30, marider wrote:
    > A moze i nie spam tylko ciag dalszy calej prawda o Polakach.
    >
    > http://moto.allegro.pl/item885451495_yamaha_r1_04_06
    r_przednie_zawies...
    > [...]
    > odpakowalem - krzywe, ciekna (zdjecia tak porobione byly ze gowno
    > widac)

    Ja tam widze wyrazne, ze gazeta jest zapackana olejem, moze zmien
    monitor...

    > Wiec mam pytanie do ogolu czytajacych (moze ciut frustrujace) - czy sa
    > jeszcze w ogole uczciwi Polacy?!

    Sa ale, bez urazy, z tego, co czytam - Ty sie sam prosisz, zeby Cie
    ladowac...
    Parafrazujac pewna reklame: "Okazja czyni zlodzieja. Ty jestes
    Okazja."

    --
    pozdrawiam, lesor
    cb13

  • 27. Data: 2010-01-22 07:28:03
    Od: "Pryzmat" <a...@o...pl>

    Seba wrote:

    > Zawsze to jedna możliwość więcej - w sensie odzyskania funduszy.

    I tylko mozliwoscia pozostaje
    Ubezpieczenie dla kupujacego to fikcja
    Mi odmowili wyplaty mimo odpowiednich dokumentow z Policji ze do transakcji
    nie doszlo
    Bo tak

    --
    Pryzmat (Jacek)
    foto i moto

  • 28. Data: 2010-01-22 07:36:29
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    *** "KLOSZ"
    Tej, a kiedy to bylo z tym PIH co to juz nie jest PIH tylko IH, to tak na
    marginesie?

    Dokladnie, juz wtedy byla to Inspekcja - ale znalazlem ja pod haslem PIH :)
    zaprzeszle wakacje znaczy sie 2008
    Firma duza, charakterystyczna bo w jednej hali jest salon komputerowy,
    qladowy i troche motocyklowy.
    Buty byly wloskie - podobno szyte recznie a rozpadly sie po 3 miesiacach.

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 29. Data: 2010-01-22 07:40:05
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    "Pryzmat"
    ***Mi odmowili wyplaty mimo odpowiednich dokumentow z Policji ze do
    transakcji nie doszlo
    Bo tak

    To kolejna zasada niepisanego zbioru "zasad" allegro...
    Regulamin jest stosowany "intuicyjnie"...czyli wg widzimisie.

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 30. Data: 2010-01-22 07:48:09
    Od: marider <marider@CUT_go2.pl>

    lesor pisze:

    r_przednie_zawies...

    > Ja tam widze wyrazne, ze gazeta jest zapackana olejem, moze zmien
    > monitor...

    Nie no, gosc rownie dobrze mogl w ta gazete owijac tlusta kielbase pod
    butelke i ogorki ;^)

    > Sa ale, bez urazy, z tego, co czytam - Ty sie sam prosisz, zeby Cie
    > ladowac...
    > Parafrazujac pewna reklame: "Okazja czyni zlodzieja. Ty jestes
    > Okazja."

    Fakt, po tym jak sprzedajacy mi w sluchawke opowiadal ze wszystko jest
    cacy a pytalem o kazdy detal ktory pozniej sam jednak na oczy
    zobaczylem.. doszedlem do przekonania ze jednak wole "zabawki" kupowac
    za granica. Tam sie nie zdarzaja takie sytuacje, przynajmniej nie tak
    czesto jak tutaj.

    Wiem, becze sobie teraz ale to juz przesada zeby wciskac taki szajs jako
    pelnosprawny towar.

    Pzdr
    --
    marider