    From: marider <marider@CUT_go2.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Polska uczciwosc
    Date: Fri, 22 Jan 2010 08:48:09 +0100

    lesor pisze:
> [...]
    r_przednie_zawies...

    > Ja tam widze wyrazne, ze gazeta jest zapackana olejem, moze zmien
    > monitor...

    Nie no, gosc rownie dobrze mogl w ta gazete owijac tlusta kielbase pod
    butelke i ogorki ;^)

    > Sa ale, bez urazy, z tego, co czytam - Ty sie sam prosisz, zeby Cie
    > ladowac...
    > Parafrazujac pewna reklame: "Okazja czyni zlodzieja. Ty jestes
    > Okazja."

    Fakt, po tym jak sprzedajacy mi w sluchawke opowiadal ze wszystko jest
    cacy a pytalem o kazdy detal ktory pozniej sam jednak na oczy
    zobaczylem.. doszedlem do przekonania ze jednak wole "zabawki" kupowac
    za granica. Tam sie nie zdarzaja takie sytuacje, przynajmniej nie tak
    czesto jak tutaj.

    Wiem, becze sobie teraz ale to juz przesada zeby wciskac taki szajs jako
    pelnosprawny towar.

    Pzdr
    --
    marider