  • Data: 2011-06-27 19:09:12
    Temat: Re: Polska swiatowym mocarstwem informatycznym
    Od: Jędrzej Dudkiewicz <j...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 06/27/2011 07:58 PM, A.L. wrote:

    > To proponuje jeszcze zbadac do czego te satelity sa im potzrebne

    Rozumiem Pańskie rozgoryczenie, ale jakiś czas temu znajoma pracująca w
    Coca-Coli doniosła mi, że w nigeryjskim oddziale tej firmy zwolniło się
    niedawno jakieś managerskie stanowisko (jakieś, bo dokładnie nie wiem
    jakie), gdyż poprzedni obsadzający został zastrzelony. Z karabinu.
    AK-47. W swoim gabinecie. Rozumiem, że program kosmiczny jest pożądany,
    ale pytanie, co lepsze. Mimo wszystko Nigeria chyba nie jest wymarzonym
    celem emigranta.

    Inna sprawa, że w takim np. rankingu korupcji jesteśmy niedaleko
    Nigerii. Nie, żeby było się czym chwalić, ale faktycznie w tym momencie
    ich program kosmiczny nabiera mocy.

    JD