  • Data: 2011-09-12 16:48:09
    Temat: Re: Polska Wschodnia
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 12 Sep 2011 07:30:39 -0700 (PDT), Adam Ławnik
    <a...@a...pl> wrote:

> [...]
    hp

    >Tam w Skandynawii to prawie wszystko nowe, byłem zdziwiony że własnie
    >nie ma tam starych chat jak w Polsce.

    Domów z belek to tam ,,na wolności'' jest niewiele, więcej budynków
    gospodarczych. Łatwo może je rozpoznać. Co do pozostałych domów jest
    problem bo dom wybudowany 150 lat temu, 100, i 50 może się właściwie
    wiele nie różnić. Plus to, że co ileś lat i tak zmieniasz odeskowanie
    na zwenątrz. Także trudniej jest stare domy wyłapać.
    Kompletnie nowoczesnych domów jest dużo, dużo jest też takich
    ,,nijakich'' co to właściwie trudno jest określić. Dużo też jest
    budynków które np. wyglądają jak stary spichlerz, ale czy to jest
    stare, czy udaje to ja ci nie powiem.
    --
    Kiedyś publikacja zdjęć w internecie wymagała odwagi...
    dziś wystarczy aparat cyfrowy ;) (c)Billy the Fish