  • Date: Sat, 14 Nov 2009 18:50:20 +0100
    From: games <g...@g...home.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Polska 240->120 USA i Sony Bravia

    Wmak pisze:

    > A czytać umiesz?
    > To może jeszcze raz przeczytaj, o czym pisałem.
    > Nic o sprzęcie komputerowym, tylko o najnowszych telewizorach
    > produkowanych specjalnie NA AMERYKAŃSKI RYNEK.
    > Ponieważ nie jest to sprzęt przenośny, to producentowi nie opłaca się
    > tego produkować na wszystkie światowe standardy.
    > Nawet wersje na Wielką Brytanię potrafią różnić się od kontynentalnych
    > - i hardwarem i softwarem.
    > A ponieważ i tak poza Ameryką taki TV niczego nie odbierze, to i na
    > zasilaczu sieciowym, wyłącznie na 120V, warto kilka $$ zaoszczędzić.

    No to ciekawostka co piszesz bo jak bylem na taiwanie to chcialem kupic
    TV bo byly bardzo tanie i dokladnie obejrzalem kilka modeli z kazdej
    strony i wybacz chinczyki tluka model uniwersalny w tej samej cenie
    przetwornice sa uniwersalne a dekodery multisystemowe i to od wielu lat
    a na pokladzie samolotow sprzedaje sie uniwersalne przejsciowki
    UK/USA/EU podobne jak pod tym linkiem http://tinyurl.com/yldtxrh.