  • 61. Data: 2011-07-17 02:07:46
    Temat: Re: Polscy motocykli?ci
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Bartek Kacprzak

    > Bledy z obu stron, dobrze ze sie tak skonczylo bo moglo gorzej.

    Jedyny błąd jest po stronie motocyklisty, w zasadzie nie błąd, ale
    skrajny kretynizm, czyli wyprzedzanie autobusu na zakręcie bez
    widoczności.

  • 62. Data: 2011-07-17 05:12:14
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Bartek Kacprzak

    > Patrzec dalej niz czubek wlasnego nosa.

    A po polsku jak to będzie?

  • 63. Data: 2011-07-17 22:58:08
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 16-07-2011 22:52, Bartek Kacprzak pisze:

    > W motocyklach synku nie ma pedalu gazu.
    > Chyba ze masz jakies skojarzenia.

    Jak nie ma pedała gazu, przecież przyśpieszać musi!

    > BTW to jakos sie nie pokazales na tej twojej uliczce.

    O RLY? Pewnie byłeś i czekałeś?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 64. Data: 2011-07-17 22:59:41
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 16-07-2011 22:53, Bartek Kacprzak pisze:

    > Patrzec dalej niz czubek wlasnego nosa.

    Twój nos przymocowany jest do czubka?

  • 65. Data: 2011-07-18 01:57:52
    Od: to <t...@x...abc>

    begin DoQ

    > Twój nos przymocowany jest do czubka?

    Chyba chodzi o to, że jego nos patrzy czubkiem, a on patrzy dalej, niż
    jego nos tym czubkiem. Pojawia się tu jednak pytanie, jak daleko patrzy
    czubkiem jego nos.

  • 66. Data: 2011-07-18 10:21:26
    Temat: Re: Polscy motocykliści
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    amos wrote:

    > Po czym wnosisz co robil kierwca? Przeciez kamerka jest niezalezna od
    > niego. Ot wisi sobie i kreci.
    >
    > Gdybys Ty zauwazyl wariata wyprzedzajacego na luku i byl na miejscu
    > tego kierowcy, to co bys zrobil?

    Niektórych to ironia w zad by ugryzła a by i tak jej nie zauważyli :)

    pzdr
    \SK

  • 67. Data: 2011-07-18 10:23:21
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    kamil wrote:

    > A ten baran w samochodzie pakujący się na pobocze, bo autobus zajął 3/4
    > drogi to też niezły wirtuoz kierownicy.

    A co miał zrobić? Przyjąć moto na maskę?

    \SK

  • 68. Data: 2011-07-18 11:09:54
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 18-07-2011 01:57, to pisze:

    > Chyba chodzi o to, że jego nos patrzy czubkiem, a on patrzy dalej, niż
    > jego nos tym czubkiem. Pojawia się tu jednak pytanie, jak daleko patrzy
    > czubkiem jego nos.

    Teraz rozumiem. Ten cyklista na moto pisze dość enigmatycznie, pewnie
    myśli że jest pępkiem trzeciego świata!

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 69. Data: 2011-07-18 12:54:42
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 18 Lip, 11:09, DoQ <p...@g...com> wrote:

    > Teraz rozumiem. Ten cyklista na moto pisze dość enigmatycznie, pewnie
    > myśli że jest pępkiem trzeciego świata!
    >
    > Pozdrawiam
    > Paweł

    Ciasteczka tez sobie do buzi podajecie?
    Fajne z was chlopaki, glupi i glupszy :)

  • 70. Data: 2011-07-18 13:10:13
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 18-07-2011 12:54, Bartek Kacprzak pisze:

    > Ciasteczka tez sobie do buzi podajecie?

    To taki zwyczaj motocyklistów???