  • 51. Data: 2011-07-16 20:00:50
    Temat: Re: Polscy motocykli?ci
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 16 Jul 2011 17:25:38 GMT, to napisał(a):
    > begin Bartek Kacprzak
    >
    > A nawet gdyby stał godzinę i ruszył, to co z tego?

    no to w zasadzie pojazdy za nim powinny go w koncu omijac, a on
    musialby ustapic wszystkim pierwszenstwa - czyli nie zmuszac motocykla
    do hamowania, a wiec nie ruszac jesli widzi ze jest omijany a z
    przeciwka cos sie zbliza.

    J.

  • 52. Data: 2011-07-16 21:41:59
    Temat: Re: Polscy motocykliści
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-07-15 16:23, to pisze:
    > begin Filip KK

    > Patrz w lusterka! Motocykle są wszędzie!!!

    To niech zwolnią do przepisowej prędkości, to nie będzie ich wszędzie!!!

  • 53. Data: 2011-07-16 22:52:30
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > 10/10 !!
    > Nie dość że nie ogarniają, to sami by za mocno naciskali pedał gazu w
    > motocyklu!!!
    W motocyklach synku nie ma pedalu gazu.
    Chyba ze masz jakies skojarzenia.
    BTW to jakos sie nie pokazales na tej twojej uliczce.

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 54. Data: 2011-07-16 22:53:15
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "to" <t...@x...abc> napisał w wiadomości
    > begin Bartek Kacprzak

    > Zaimponowałeś mi. Co jeszcze potrafisz?
    Patrzec dalej niz czubek wlasnego nosa.
    Tez potrafisz??

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 55. Data: 2011-07-16 23:02:14
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-07-16 22:52, Bartek Kacprzak wrote:
    > W motocyklach synku nie ma pedalu gazu.

    Jak nie ma jak są:

    http://tinyurl.com/65q4ofp

  • 56. Data: 2011-07-16 23:03:10
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Grejon" <g...@g...com> napisał w wiadomości

    > To może jak coś stoi na jezdni cholera wie jak długo, to warto się
    > zastanowić dlaczego zamiast walić na ślepo?
    I stoisz tak pol godziny?
    Skad wiesz czy na slepo? Kierowca bemki mogl widziec pusta droge, autobus
    mogl poczekac az go ominie.
    zreszta jak pisalem wczesniej tego znaku o skrzyzowaniu nie widac wiec tez
    moto moglo chwile poczekac.
    Bledy z obu stron, dobrze ze sie tak skonczylo bo moglo gorzej.

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 57. Data: 2011-07-16 23:05:53
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:va8327l6h4qn7ed0s019trm9jgtt1qgtnu@4ax.com...

    > Może stoi z jakiegoś konkretnego powodu, którega ani Ty ani ja nie
    > znamy. I auto za nim też stoi. Ale motocyklista chciał być lepszy i
    > bez widoczności pojechał do przodu. Jak się skończyło? Widać na
    > filmie.
    I Ty tez stoisz godzine na przyklad?
    Zwroc uwage na uklad ulic i na to ze ten znak jest calkowicie zasloniety
    przez oba wysokie pojazdy.

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 58. Data: 2011-07-16 23:06:40
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-07-16 23:03, Bartek Kacprzak pisze:
    > Użytkownik "Grejon"<g...@g...com> napisał w wiadomości

    > I stoisz tak pol godziny?

    Jak trzeba to pół godziny.

    > Skad wiesz czy na slepo?

    Nie wiem, tak samo nie wiem czy widział co się dzieje przed autobusem.

    > Kierowca bemki mogl widziec pusta droge, autobus
    > mogl poczekac az go ominie.

    A motocyklista mógł go nie omijać.

    > zreszta jak pisalem wczesniej tego znaku o skrzyzowaniu nie widac wiec tez
    > moto moglo chwile poczekac.
    > Bledy z obu stron, dobrze ze sie tak skonczylo bo moglo gorzej.

    No i tu się zgadzamy...

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 59. Data: 2011-07-16 23:07:32
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    > Jak nie ma jak są:
    >
    > http://tinyurl.com/65q4ofp
    Acha wiec doq na takim jezdzi?
    No to wiele wyjasnia :)

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 60. Data: 2011-07-16 23:58:02
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sat, 16 Jul 2011 23:05:53 +0200, "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>
    wrote:

    >I Ty tez stoisz godzine na przyklad?

    Mam jeszcze nogi.

    >Zwroc uwage na uklad ulic i na to ze ten znak jest calkowicie zasloniety
    >przez oba wysokie pojazdy.

    I to usprawiedliwia motocyklistę?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280