  • 41. Data: 2011-07-16 15:37:30
    Temat: Re: Polscy motocykliści
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Grejon" <g...@g...com> napisał w wiadomości > Zasada
    ograniczonego zaufania mówi ci coś? Autobusy nie stają bo mają
    > "widzimisie", tylko po to żeby wysadzić/zabrać pasażerów. I trzeba w
    > takiej sytuacji założyć, że w pewnym momencie ruszy.
    Migacz w prawo mial? W lewo wlaczyl przed wlaczeniem sie do ruchu? Jest tam
    przystanek?
    Zamien moto na jakies inne auto? Bedzie roznica?
    Ten z bmw glupio zrobil, ze chcial skonczyc omijanie/wyprzedzanie, powinien
    odpuscic i poznij wyprzedzic kretyna. Zreszta oba pojazdy skutecznie
    zaslaniaja znak o skrzyzowaniu.

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 42. Data: 2011-07-16 15:39:24
    Temat: Re: Polscy motocykli?ci
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Andrzej Kubiak" <n...@i...invalid> napisał w wiadomości
    > Ty poważnie chcesz podjąć dyskusję z Pierwszym Nawiedzonym Motórzystą PMS?

    Chlopie ja jezdze nie tylko motocyklem, rowniez samochodem i rowerem.
    Za to wy macie jakis problem z motocyklami, pewnie dlatego ze jazdy na nich
    nie ogarniacie :)

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 43. Data: 2011-07-16 15:44:51
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-07-16 15:37, Bartek Kacprzak pisze:

    > Zamien moto na jakies inne auto? Bedzie roznica?

    Nie, kierowca ten sam zostanie.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 44. Data: 2011-07-16 15:46:32
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sat, 16 Jul 2011 15:37:30 +0200, "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>
    wrote:

    >Migacz w prawo mial? W lewo wlaczyl przed wlaczeniem sie do ruchu? Jest tam
    >przystanek?

    Nie miał. On się nie włączał do ruchu. Nie ma.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 45. Data: 2011-07-16 16:25:27
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:2h5327dqs4r6vonmui411240bio6224rki@4ax.com...

    > Nie miał. On się nie włączał do ruchu. Nie ma.

    Czyli stoi sobie ot tak na jezdni?
    Moze ogladamy rozne filmy, na moim ten autobus stoi cholera wie jak dlugo. W
    tylnej szybie widac nadjezdzajacy motocykl i dopiero autobus rusza. Fiat
    pojawia sie kilka sekund pozniej. W tylnej szybie widac jak motocykl
    nadjezdza, kierowca autobusu mogl chwile poczekac z ruszeniem.
    BTW tablica nie wyglada na nasza.

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 46. Data: 2011-07-16 16:31:57
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-07-16 16:25, Bartek Kacprzak pisze:

    > Czyli stoi sobie ot tak na jezdni?
    > Moze ogladamy rozne filmy, na moim ten autobus stoi cholera wie jak dlugo.

    To może jak coś stoi na jezdni cholera wie jak długo, to warto się
    zastanowić dlaczego zamiast walić na ślepo?

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 47. Data: 2011-07-16 16:35:27
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sat, 16 Jul 2011 16:25:27 +0200, "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>
    wrote:

    >Czyli stoi sobie ot tak na jezdni?

    Może stoi z jakiegoś konkretnego powodu, którega ani Ty ani ja nie
    znamy. I auto za nim też stoi. Ale motocyklista chciał być lepszy i
    bez widoczności pojechał do przodu. Jak się skończyło? Widać na
    filmie.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 48. Data: 2011-07-16 16:37:39
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 16-07-2011 15:39, Bartek Kacprzak pisze:

    > Za to wy macie jakis problem z motocyklami, pewnie dlatego ze jazdy na nich
    > nie ogarniacie :)

    10/10 !!
    Nie dość że nie ogarniają, to sami by za mocno naciskali pedał gazu w
    motocyklu!!!

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 49. Data: 2011-07-16 19:25:38
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Bartek Kacprzak

> [...]
    > rusza. Fiat pojawia sie kilka sekund pozniej. W tylnej szybie widac jak
    > motocykl nadjezdza, kierowca autobusu mogl chwile poczekac z ruszeniem.

    A nawet gdyby stał godzinę i ruszył, to co z tego?

  • 50. Data: 2011-07-16 19:26:49
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Bartek Kacprzak

    > Chlopie ja jezdze nie tylko motocyklem, rowniez samochodem i rowerem.

    Zaimponowałeś mi. Co jeszcze potrafisz?