  • 11. Data: 2009-10-15 05:48:11
    Temat: Re: Polsat dołączy do Cyfry+ i "n"
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    mkowalczuk pisze:
    > Oby nie. Komuna wraca? Wszystko wspólne?
    >
    > Jakim prawem ustawodawca może łamać czyjeś prawa pozwalając na to, by inni
    > bez naszej zgody korzystali z naszej własności czy praw?
    > Może w ten sposób ktoś usankcjonuje piractwo filmów, na które ma licencję
    > TVP? A co? Też leci to wszystko w niekodowanej TV, więc przez analogię:
    > można z tym robić co się chce... .
    >
    > Jak by do takiego ustawowego zapisu doszło, to Polsat powinien zakodowac
    > sygnał nadawany free i nie dać szansy by konkurent pasł się ich kosztem.

    o czym Ty mówisz?
    a jaki sygnał nadają za free?
    lepiej w takim układzie będzie jak zakodują polsat na naziemnej.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

  • 12. Data: 2009-10-15 05:51:02
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    mkowalczuk pisze:
    > Użytkownik "Alpines" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A jesteś pewien że TVN nie ma porozumienia z Polsatem w tej sprawie?
    > Chyba to tak powinno być normowane w cywilizowanym świecie.

    tak, ale ta umowa nie dotyczy tylko jednego programu dostepnego
    naziemnie, ale kilku kanałów które normalnie sprzedają.
    cyfra też ma swoje kanały, ale one nie są ogólnie dostępne, więc
    nie muszą.
    polsat już miał na samym początku problemy z tym, dwa razy wyłączali
    im na kilka miesięcy tvp1 i tvp2

  • 13. Data: 2009-10-15 05:52:09
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Bogdan Kwietniak pisze:

    > I dla równowagi TVP i TVN powinny zrobić to samo dla Polsatu. Ciekawe
    > kto by na tym wyszedł lepiej?
    >
    > BogdanKa

    na pewno wzrośnie im sprzedaż dekoderów ;-)

  • 14. Data: 2009-10-15 05:54:16
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    zeeltom pisze:

    > A po diabła komu ten cały Polsat ze swoimy 20-to minutowymi reklamami.
    > Polsat powinie nadawać same reklamy i będzie wtedy cacy.
    > Ja nie oglądam Polsatu od paru lat i jakoś żyję i mam się dobrze ;)

    ja też nie, są ludzie, którzy oglądają.

  • 15. Data: 2009-10-15 08:44:12
    Od: "mkowalczuk" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie muszą.
    > polsat już miał na samym początku problemy z tym, dwa razy wyłączali

    I to kolejny argument, by nigdy się tak nie stało, aby "Państwo" decydowało
    o losie prywatnego produktu.
    Cwaniaczki chcą czyimś kosztem zadbać o cudzą kieszeń zamiast posprzątać w
    telewizji publicznej, która po ostatnich wyczynach wręcz się prosi o solidne
    sprzątanie. Pewnie będą twierdzić, że to wszystko w interesie widza, ale
    jakoś w to nie bardzo wierzę :->

    Pozdrawiam:
    mkowalczuk

  • 16. Data: 2009-10-15 08:59:00
    Od: "zeeltom" <z...@g...com>

    > ja też nie, są ludzie, którzy oglądają.

    to musi być już jakaś fobia reklamowa ;)

  • 17. Data: 2009-10-15 08:59:12
    Od: "mkowalczuk" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    /.../
    > a jaki sygnał nadają za free?
    > lepiej w takim układzie będzie jak zakodują polsat na naziemnej.
    >
    > --
    > pozdrawiam. pawell32
    > Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

    Właśnie sobie odpowiedziałeś.

    W przeciwieństwie do nadawców komercyjnych, TVP opłacamy (przynajmniej
    teoretycznie) wszyscy. Ja płacę abonament, więc nie widzę powodu by nie
    oglądać programów TVP z platformy Polsat-u.
    Wnerwia mnie jedynie, że TVP HD i cały ten cyrk jest finansowany z naszej
    kasy, a najwyraźniej ktoś nas robi w jajo. W zamian, na otarcie łez ktoś
    usiłuje twierdzić, ze jak piszesz np. blog to każdy może na jego podstawie
    zrobić film, czy publikować go kiedy i gdzie mu się podoba. Guzik prawda.
    Autor ma zawsze prawo robić ze swym dziełem co uważa za słuszne, a nikt nie
    może naruszać jego praw. Zasada poszanowana własności jest jednym z
    fundamentów Państwa Prawa. Jeśli bowiem iść tokiem rozumowania "geniusza",
    który wymyślił wspomniany zapis, to jak zostawimy samochód z kluczykami w
    stacyjce, bo otwieramy bramę garażu: każdy może wsiąść i sobie pojechać, a
    my nic zrobić nie możemy. Nawet na skargę do Policji nie powinniśmy iść o
    odszkodowaniu nawet nie wspominając! To do tego niestety może prowadzić.

    A tym, którzy mają problemy z oglądaniem Polsatu chyba nie powinno zależeć
    na dostępie do tego programu. Za dużo reklam? W TVP jest ich mniej? A może
    TVN nie ma ich wcale?
    Reklamy mnie irytują, ale dają czas by zrobić sobie np. kawkę. Ponadto - nie
    siedzę przed TV kamieniem. Nagrywam na HD i przewijam reklamy w czasie
    oglądania. Innym tez taka metodę polecam:-)

    mkowalczuk

  • 18. Data: 2009-10-15 09:03:37
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    mkowalczuk pisze:
> [...]
    > sprzątanie. Pewnie będą twierdzić, że to wszystko w interesie widza, ale

    a co ma do tego tv publiczna?
    ja jestem za takim postępowaniem, bo daje nadzieje równego dostępu,
    a nie zmusza wówczas do wystawiania kilku anten.
    polsatu nikt nie prosił by był stacją ogólnopolską, może zakodować.

  • 19. Data: 2009-10-15 09:15:02
    Od: "mkowalczuk" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > a nie zmusza wówczas do wystawiania kilku anten.
    > polsatu nikt nie prosił by był stacją ogólnopolską, może zakodować.

    A kto usiłuje dysponować Polsatem? Państwo, które jest właścicielem TVP,a
    nie Polsatu.
    Nikt Cię do niczego nie zmusza, więc Ty nie głoś teorii zmuszających innych
    do zgody na ograbianie kogokolwiek z czegokolwiek.

    mkowalczuk

  • 20. Data: 2009-10-15 09:24:18
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    mkowalczuk pisze:

    > Wnerwia mnie jedynie, że TVP HD i cały ten cyrk jest finansowany z naszej
    > kasy, a najwyraźniej ktoś nas robi w jajo.

    pewnie i to od dawna, ale teraz przesadzili

    > Reklamy mnie irytują, ale dają czas by zrobić sobie np. kawkę. Ponadto - nie
    > siedzę przed TV kamieniem. Nagrywam na HD i przewijam reklamy w czasie
    > oglądania. Innym tez taka metodę polecam:-)

    też tak robię, jak mam ogladać film na paczątku wciskam
    pause i idę robić klację.