  • 1. Data: 2011-04-17 14:50:50
    Temat: Polsat analog w UPC
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    Niby jest nadawany w 16/9, tylko TV przełącza się w jakiś dziwny
    format, coś jak 14/9. Mam szare pasy (dodane przez TV) po bokach, i
    czarne malutkie od góry i z dołu. Czy u Was, abonentów UPC jest tak
    samo? Dodam że chodzi o UPC Warszawa.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 2. Data: 2011-04-17 18:44:17
    Temat: Re: Polsat analog w UPC
    Od: marcin <c...@n...pl>

    W dniu 2011-04-17 16:50, jerzu pisze:

> [...]
    > format, coś jak 14/9. Mam szare pasy (dodane przez TV) po bokach, i
    > czarne malutkie od góry i z dołu. Czy u Was, abonentów UPC jest tak

    Mam to samo zarówno z naziemnego nadajnika, jak i z satelity (cyfra).

    --
    Pozdrawiam. Marcin.

  • 3. Data: 2011-04-17 20:20:15
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 17 Apr 2011 20:44:17 +0200, marcin <c...@n...pl> wrote:

    >Mam to samo zarówno z naziemnego nadajnika, jak i z satelity (cyfra).

    Naziemny też analog? Bo DVB-T nadają OK, przynajmniej w Warszawie.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 4. Data: 2011-04-18 06:16:48
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:jfvlq6p1s1dah6075mvos8oko1jgnf53ne@4ax.com...

    > Niby jest nadawany w 16/9, tylko TV przełącza się w jakiś dziwny
    > format, coś jak 14/9. Mam szare pasy (dodane przez TV) po bokach, i
    > czarne malutkie od góry i z dołu.

    Na Panasoniku PV8 mam to samo, sygnał analogowy z anteny naziemnej.

  • 5. Data: 2011-04-19 05:53:07
    Od: marcin <c...@n...pl>

    W dniu 2011-04-17 22:20, jerzu pisze:

    > Naziemny też analog? Bo DVB-T nadają OK, przynajmniej w Warszawie.

    Naziemny analog. Mieszkam w Lublinie i jeszcze nie doczekaliśmy się
    cyfrowej telewizji naziemnej.

  • 6. Data: 2011-04-19 21:44:32
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 19 Apr 2011 07:53:07 +0200, marcin <c...@n...pl> wrote:

    >Naziemny analog. Mieszkam w Lublinie i jeszcze nie doczekaliśmy się
    >cyfrowej telewizji naziemnej.

    U mnie w kablu dzisiaj wróciło do "normy", czyli letterbox - kiszka.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 7. Data: 2011-04-21 12:02:15
    Od: komar <k...@1...cc>

    > Naziemny też analog? Bo DVB-T nadają OK, przynajmniej w Warszawie.

    poprawili to wreszcie? do niedawna w DVB-t nadawali w letterboxie (WWA)

  • 8. Data: 2011-04-21 18:23:46
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 21 Apr 2011 14:02:15 +0200, komar <k...@1...cc> wrote:

    >poprawili to wreszcie? do niedawna w DVB-t nadawali w letterboxie (WWA)

    Sprawdzałem w niedzielę podczas F1 - był 16:9.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280