  • 1. Data: 2011-04-21 13:58:31
    Temat: Dlaczego psuje się dobre rozwiązania?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Takie pytanie naszło mnie po podlączeniu kablówki do TV przez HDMI.
    EURO miało swietną funkcję polegającą na tym, ze po wlaczeniu sygnału via
    EURO TV przełączał się na odpowieni program odbierania tego sygnału.
    HDMI czegos takiego nie ma.
    I zastanawia mnie, dlaczego tworząc nowe rozwiazanie niebierze sie tego, co
    w poprzednich standardach swietnie spełniało swoją role?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jaki jest szczyt odwagi???

  • 2. Data: 2011-04-21 16:18:39
    Temat: Re: Dlaczego psuje się dobre rozwiązania?
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

[...]

    to może zastosuj Inteligentny kabel HDMI+CEC
    http://www.hollex.pl/akcesoria-hd/kable-hdmi/1650-in
    teligentny-kabel-1-8m-ihdmi-plus-cec

    Arek.

  • 3. Data: 2011-04-21 18:25:12
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 21 Apr 2011 13:58:31 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >HDMI czegos takiego nie ma.

    Ma. U mnie przy włączeniu np. konsoli PS3 czy nagywarki DVD/HDD
    telewizor sam się włącza z trybu stand-by.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 4. Data: 2011-04-21 18:26:38
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 21 Apr 2011 18:18:39 +0200, "Arek." <a...@a...2a.pl>
    wrote:

    >to może zastosuj Inteligentny kabel HDMI+CEC
    >http://www.hollex.pl/akcesoria-hd/kable-hdmi/1650-i
    nteligentny-kabel-1-8m-ihdmi-plus-cec

    IMHO przesada. Wystarczy zwykły kabel HDMI za 30 zł. Tylko trzeba
    poustawiać TV i urządzenia z nim współpracujące. U mnie działa i PS3 i
    nagrywarka Samsunga z TV Panasonic.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 5. Data: 2011-04-21 21:45:28
    Od: "Wolvier" <w...@p...fm>

    Działa bo ma CEC (np. Anynet+ czy VieraLink ) każde urządzenie z tym
    powoduje automatyczne przełączenie na podłączone urządzenie.
    Dekodery z kablówek CECu nie mają lub mają wyłączone (żeby to zadziałało
    potrzebny jest kabel jaki dał poprzednik).

    W telewizorach Panasonic można włączyć tryb hotelowy, aby tv po włączeniu
    ustawiał się na dane HDMI.

    6017 (20110405) __________

  • 6. Data: 2011-04-21 22:21:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail w...@p...fm napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > Dekodery z kablówek CECu nie mają lub mają wyłączone (żeby to zadziałało
    > potrzebny jest kabel jaki dał poprzednik).

    mam TV samsunga wiec on ma anynet, za to nie mam pojecia czy dekoder
    kablówki posiada to cale CEC.
    Poszukam w necie, dzięki za wędkę.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każdy kiedyś osiągnie najwyższy stopień niekompetencji

  • 7. Data: 2011-04-22 06:06:14
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    Budzik pisze:
> [...]
    > I zastanawia mnie, dlaczego tworząc nowe rozwiazanie niebierze sie tego, co
    > w poprzednich standardach swietnie spełniało swoją role?

    To pół biedy. W złączu euro leciała informacja o proporcjach boków (16:9
    lub 4:3) W hdmi tego w zasadzie nie ma.

    --
    Pozdrowienia
    Janek http://www.mimuw.edu.pl/~janek

  • 8. Data: 2011-04-22 06:30:43
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-04-21 23:45, *Wolvier* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy

    http://forum.softgroup.pl/viewtopic.php?t=20

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 9. Data: 2011-04-22 08:33:53
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > To pół biedy. W złączu euro leciała informacja o
    > proporcjach boków (16:9 lub 4:3)

    Nie w złączu, a w sygnale ;-).

    > W hdmi tego w zasadzie nie ma.

    Ciekawe, u mnie w biurowym tunerze połączonym HDMI z TV jest
    ;-)

  • 10. Data: 2011-04-22 09:11:43
    Od: Wiewior <j...@t...cy>

    W dniu 2011-04-22 10:33, Robert_J pisze:
    > Nie w złączu, a w sygnale ;-).

    Poczytaj specyfikację eurozłącza. Zwłaszcza okolic 8 nóżki.

    --
    Wiewior
    j...@t...cy