  • 131. Data: 2013-04-06 22:51:03
    Temat: Re: Polowanie na kolizję przed marketem.
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-04-06 22:31, masti pisze:

    > i Twoje miejsce jest tam gdzie wyrywacza

    Nic innego od początku nie twierdzę.

    > A po polsku?

    Jeden z najpowszechniejszych rodzajów kar polegający na przymusowym
    umieszczeniu skazanej osoby na określony czas w zamkniętym i strzeżonym
    zakładzie karnym.

    > umiesz czytać? tak. Robię te rzeczy. I to czasem w miejscach
    > powszechnie uważanych za niebezpieczne.

    To odpowiedz konkretnie na pytanie, a nie wykręcaj się.

    Co zrobisz gdy pod sklepem taki jeden z drugim chłystek zagrodzi
    przejście i powie wyskakuj z kasy i zakupów? A drugi dla animuszu pośle
    flegmę w Twoją stronę?

    --
    Krzysiek
    www.zmieleni.pl

  • 132. Data: 2013-04-06 22:52:03
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 06 Apr 2013 22:51:03 +0200 osobnik zwany Krzysztof 45
    napisał:

    > Nic innego od początku nie twierdzę.

    > Jeden z najpowszechniejszych rodzajów kar polegający na przymusowym
    > umieszczeniu skazanej osoby na określony czas w zamkniętym i strzeżonym
    > zakładzie karnym.

    grypsujesz?

> [...]
    >
    > Co zrobisz gdy pod sklepem taki jeden z drugim chłystek zagrodzi
    > przejście i powie wyskakuj z kasy i zakupów? A drugi dla animuszu pośle

    nic. Mówiłem Ci. Popracuj nad soba to przestanie Ci się to zdarzać

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 133. Data: 2013-04-06 22:52:50
    Od: "szufela" <b...@e...pl>

    > tak na oko to 2 razy więcej od Ciebie

    Po tym co tu wypisujesz wskazuje na to, ze mamusia kaze ci zaraz po szkole
    wracac do domu, zeby ci sie gdzies krzywda na ulicy nie stala :)

    sz.

  • 134. Data: 2013-04-06 22:55:18
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 06 Apr 2013 22:52:50 +0200 osobnik zwany szufela
    napisał:

    > Po tym co tu wypisujesz wskazuje na to, ze mamusia kaze ci zaraz po
    > szkole wracac do domu, zeby ci sie gdzies krzywda na ulicy nie stala :)

    nie potrafisz sobie wyobrazić, że są ludzie bardziej dorośli od Ciebie?
    Tez kiedyś myślałem, że 30latek to stary ramol jest

  • 135. Data: 2013-04-06 22:55:25
    Od: "szufela" <b...@e...pl>

    > 2009, 2011 i 1013 rok. Fascynujące, naprawdę. Jeżeli to jest dla ciebie
    > dowód na to, jak to jest niebezpiecznie to współczuję oderwania od
    > rzeczywistości.

    Nie skad, to wskazuje jak to jest bezpiecznie. Wszak to 3 jedyne zdarzenia w
    ostatniej 5latce w Polsce:)
    Tylko kto tu jest oderwany od rzeczywistosci ?

    sz.

  • 136. Data: 2013-04-06 23:01:48
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-04-06 22:44, Michoo pisze:

    > W średniowieczu gdy za kradzież odcinano rękę od razu to nikt nie kradł,
    > prawda?

    Kradł by wyżywić głodującą rodzinę.

    Masz coś przeciwko obcinaniom paluchów złodziejom w sytuacji
    nieskutecznego i bezsilnego polskiego wymiaru sprawiedliwości? Tej
    atrapy praworządności?
    Znasz skuteczniejszy sposób?
    Mało tego. Nasz wspaniały system dba o złodzieja. Teraz będzie nie do
    250zł wykroczenie, tylko do 1000 zł. Kurwa, przecież to ręce opadają co
    się dzieje.

    --
    Krzysiek
    www.zmieleni.pl

  • 137. Data: 2013-04-06 23:04:32
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-04-06 22:52, masti pisze:

    > nic.

    I wszystko w temacie.

    --
    Krzysiek
    www.zmieleni.pl

  • 138. Data: 2013-04-06 23:04:37
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 06 Apr 2013 20:00:26 +0200, Krzysztof 45

    > Ty to masz spierdolony mózg.
    > Ty widziałeś jak oni w nich przypierdolili?

    Tak i w przeciwieństwie do ciebie widzę po co to zrobili.

    > To przestań pierdolić. A gdyby w tym miejscu
    > uderzenia siedziała kobieta w zaawansowanej ciąży.

    ...albo tabun niemowlaków! Co nie zmienia faktu, że ich celem było
    wyłudzenie pieniędzy, a nie atak na tych konkretnych ludzi.

    > Adwokatem ich jesteś? Znasz szczegóły, czy bazujesz na pismakach?

    Bazuję na tym co widzę.

    > Punkt widzenia czy to napaść jest skutkiem kolizji
    > czy odwrotnie zależy od punktu siedzenia.

    ...oraz czy siedziała tam kobieta w ciąży.

    > Już to powiedziałem ale ci przypomnę. Dzięki takim ćwokom jak ty i tobie
    > podobnym, takie planty bez wyobraźni na takie numery sobie pozwalają.

    Ale po co jeszcze ubliżasz temu poszkodowanemu kierowcy? On zwyczajnie nie
    zakładał, że trafi na buców. I w sumie dobrze, bo takich bydlaków jest
    naprawdę mało. Owszem, był jego błąd -- ale nie w tym że ich nie sprał, ale
    że ich w cywilizowanym trybie nie pociągnął do odpowiedzialności.

    > Bo gdyby nie monitoring

    Monitoring nie ma tu żadnego znaczenia.

    > to jeszcze by ciebie wydymali na poboczu i ze skulonym ogonem
    > poszedł byś do domu i o niczym nie mówiąc i nigdy by to na
    > jaw nie wyszło. Ze strachu to nawet na policje byś nie poszedł
    > bo wiesz że ciebie nie obronią przed nimi.

    Co tam znowu wymyślasz?

    > Na pytanie wyżej z 19:32 nie musisz odpowiadać. Znam odpowiedz.

    To dobrze.

    --
    Pozdor Myjk

  • 139. Data: 2013-04-06 23:14:27
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 06 Apr 2013 23:04:32 +0200 osobnik zwany Krzysztof 45
    napisał:

    > I wszystko w temacie.

    nic nie potrafisz zrozumieć. Jest jeszcze świat normalnych ludzi.

  • 140. Data: 2013-04-06 23:17:08
    Od: "szufela" <b...@e...pl>

    > I wszystko w temacie.

    Mowilem, ze to ofiara i jeszcze nie wstyd mu sie przyznawac.

    sz.